Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kommenteistasi tulee mieleen tämä vanha sääntö:
Tässä taloudessa alkoholin nauttiminen muiden kuin kalaruokien kanssa on ehdottomasti kielletty. Kalaruuaksi lasketaan kaikki ruoka paitsi ryynimakkara. Jos kuitenkin tarjolla on vain ryynimakkaraa, lasketaan sekin kalaruuaksi.

Voi kamala. Miten saatoin unohtaa ryynimakkaran? :O
 
Ihania ruuanlaittajia ketjussa.

Mä löin tänään puolivalmiin kaupan pizzan uuniin, mutta täällä keskustellaan suunnilleen "oletko kokeillut loimutettua ilvestä savustettuna ja maakuoppaan haudattuna." :D

Ai ni! Oon unohtanu tsekata kaupassa, onko Wiener Nougateissa jo kaakaovoi-versioita! Fazer lupasi niitä jouluksi. :p
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ihania ruuanlaittajia ketjussa.

Mä löin tänään puolivalmiin kaupan pizzan uuniin, mutta täällä keskustellaan suunnilleen "oletko kokeillut loimutettua ilvestä savustettuna ja maakuoppaan haudattuna."

Ai ni! Oon unohtanu tsekata kaupassa, onko Wiener Nougateissa jo kaakaovoi-versioita! Fazer lupasi niitä jouluksi.
Paistoin jauhelihaa kasviksilla. Siinäpä se...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja eilen vetästiin purkkihernaria. Tosin se oli eräiden toive. Ei ole nirsoja :)

Tehdään oikea hernekeitto joulun jälkeen kinkun rääppeistä
Mutta mulla on taktiikka (siis huomasitko, oikein taktiikka), että ennen joulua en laita hienoja ruokia kun aika menee siihen, että siivoan ja paketoin lahjoja jne.

Sit täräytän aatoksi otsasuonet poksauttavan jouluaterian kehiin.
 
Mutta mulla on taktiikka (siis huomasitko, oikein taktiikka), että ennen joulua en laita hienoja ruokia kun aika menee siihen, että siivoan ja paketoin lahjoja jne.

Sit täräytän aatoksi otsasuonet poksauttavan jouluaterian kehiin.
Samat täällä. Olen kalibroinut kinkkumittarin, tehnyt koepolton uunissa sekä reenannut jouluseksi
 
Samat täällä. Olen kalibroinut kinkkumittarin, tehnyt koepolton uunissa sekä reenannut jouluseksi
Mä vilautin mun miehelle tänään reittä, kun muksut ei olleet kotona. Karkasi ulos. :unsure:

Meillä ei koskaan ajoitus toimi. Sit se tulee kuitenki joku yö klo 23.59 kähisemään korvaan että "saiskos" ja kuorsaan jo...
 

Yhteistyössä