Oikeastaan se paras tuossa ei kai ole edes se just peuran maku vaan se tuoreen, palvatun ihan herkullisuus.ei oo tullu vietyä palvaamoon mutta oon maistanu kavereilta
ite oon kyllä tehny lämminsavuhirveä ja nautaa
Oikeastaan se paras tuossa ei kai ole edes se just peuran maku vaan se tuoreen, palvatun ihan herkullisuus.ei oo tullu vietyä palvaamoon mutta oon maistanu kavereilta
ite oon kyllä tehny lämminsavuhirveä ja nautaa
mää en tosta peurasta tiedä mitään kun niitähän ei ole täälläOikeastaan se paras tuossa ei kai ole edes se just peuran maku vaan se tuoreen, palvatun ihan herkullisuus.
Voin todistaa että Roosaruusa puhuu totta. Vie kielen mennessään...eipä oo tullu syötyä koskaan palavipeuraa mutta uskon ruusaa kun hää sanoo että on hyvää
Kommenteistasi tulee mieleen tämä vanha sääntö:Niiii ja laukkamakkara ja rullasyltty!
Kommenteistasi tulee mieleen tämä vanha sääntö:
Tässä taloudessa alkoholin nauttiminen muiden kuin kalaruokien kanssa on ehdottomasti kielletty. Kalaruuaksi lasketaan kaikki ruoka paitsi ryynimakkara. Jos kuitenkin tarjolla on vain ryynimakkaraa, lasketaan sekin kalaruuaksi.
Paistoin jauhelihaa kasviksilla. Siinäpä se...Ihania ruuanlaittajia ketjussa.
Mä löin tänään puolivalmiin kaupan pizzan uuniin, mutta täällä keskustellaan suunnilleen "oletko kokeillut loimutettua ilvestä savustettuna ja maakuoppaan haudattuna."
Ai ni! Oon unohtanu tsekata kaupassa, onko Wiener Nougateissa jo kaakaovoi-versioita! Fazer lupasi niitä jouluksi.
Tämä lohdutti.Paistoin jauhelihaa kasviksilla. Siinäpä se...
Ja eilen vetästiin purkkihernaria. Tosin se oli eräiden toive. Ei ole nirsojaTämä lohdutti.
No, kyllä mä jouluna päräytän pöytään vähintään liekitettyä villisikaa, eiku...
Mä söin säilyke chilejä, vihreitä oliiveja ja kebabbia...vein voiton lällätiläälää.Paistoin jauhelihaa kasviksilla. Siinäpä se...
Mutta mulla on taktiikka (siis huomasitko, oikein taktiikka), että ennen joulua en laita hienoja ruokia kun aika menee siihen, että siivoan ja paketoin lahjoja jne.Ja eilen vetästiin purkkihernaria. Tosin se oli eräiden toive. Ei ole nirsoja
Tehdään oikea hernekeitto joulun jälkeen kinkun rääppeistä
Niin, vetäsin mä jalopenaa sen jauhelihäkasvismössön kera.Mä söin säilyke chilejä, vihreitä oliiveja ja kebabbia...vein voiton lällätiläälää.
Mitäpä Pena tykkäs moisesta?Niin, vetäsin mä jalopenaa sen jauhelihäkasvismössön kera.
Kalamies on saanu hyväsydämistä alfa-äijää ku oikein jalo se Pena.Mitäpä Pena tykkäs moisesta?
Samat täällä. Olen kalibroinut kinkkumittarin, tehnyt koepolton uunissa sekä reenannut jouluseksiMutta mulla on taktiikka (siis huomasitko, oikein taktiikka), että ennen joulua en laita hienoja ruokia kun aika menee siihen, että siivoan ja paketoin lahjoja jne.
Sit täräytän aatoksi otsasuonet poksauttavan jouluaterian kehiin.
Tämä lohdutti.
No, kyllä mä jouluna päräytän pöytään vähintään liekitettyä villisikaa, eiku...
Panin suuhun ja sieltä sisästä ruiskahti jotain lientäMitäpä Pena tykkäs moisesta?
Mä vilautin mun miehelle tänään reittä, kun muksut ei olleet kotona. Karkasi ulos.Samat täällä. Olen kalibroinut kinkkumittarin, tehnyt koepolton uunissa sekä reenannut jouluseksi
Niin osaa fisumieskin, vetäs hienosti jalo Penan yhteen ja vielä pienellä!Osaanpa taas kirjoittaa.
Olisit iskenyt kiinni kuin sika limppuunMä vilautin mun miehelle tänään reittä, kun muksut ei olleet kotona. Karkasi ulos.
Meillä ei koskaan ajoitus toimi. Sit se tulee kuitenki joku yö klo 23.59 kähisemään korvaan että "saiskos" ja kuorsaan jo...
Seuraavaks vilauta jotain muuta niin ei karkaileMä vilautin mun miehelle tänään reittä, kun muksut ei olleet kotona. Karkasi ulos.
Meillä ei koskaan ajoitus toimi. Sit se tulee kuitenki joku yö klo 23.59 kähisemään korvaan että "saiskos" ja kuorsaan jo...