Mä söin siskon suklaat. Pitää ostaa uusi rasia.
No ei ihmekään, jos tuon nimistä myrkkyä nauttii vapaaehtoisestiHuh, millaisen olon onnistuin illalla hankkimaan. Siis aamuksi. Primperan onneksi taltutti Walhalla-liemen aiheuttamat pahoinvointiaallot...
niin ootkiKöh.. nyt on avattu vanhemmille ostettu suklaarasia. Kaupasta saa uudet.
T. herkkuperse
Otatko kahvia? Just keitin.niin ootki
tämä tuli vähän äkkiä mutta vastaan KYLLÄOtatko mut? Just riisuin.
tämä tuli vähän äkkiä mutta vastaan KYLLÄ
Mun tekI mieli lettuja mutta en viittinyt tehdä. Liha maistuis.Tekis mieli pullaa. Ja janssoninkiusausta. Ja sillivoileipäkin menis.Pannukakkukin kelpaisi. Ja pippuripihvi! Tai ainakin kebab. Nii ja joukukinkkukin!
Mut en kyllä jaksa tehdä mitään. *mussuttaa salmiakkia*
Juu, älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit huomenna toisella tettää.Nii. Ja meidän piti lähteä kotiin tänään. Pakkailtiin siis kaikki mitä tarvitaan talven aikana, autoon. Ja sit muistettiin, että pitää lomautuslaput allekirjoittaa ja noutaa, eli lähdetäänkin vasta huomenna.
Ja nyt on sit puolet tarvittavista tavaroista autossa.
Aina ei kannattaisi olla tehokas.
poronkäristys ja pottumuusi
jäi sitä vielä yhdelle, saat loput jos maistuuPerun edelliset himoni. Haluan just tuota!
eipä oo tullu syötyä koskaan palavipeuraa mutta uskon ruusaa kun hää sanoo että on hyvää
ei oo tullu vietyä palvaamoon mutta oon maistanu kavereiltaOot kuitenkin syönyt palvaamoon itse vietyä lihaa? Siis sellaista, mikä on mehevää mutta kuivaa. -Toisin kuin ne kaupan kumiklimpit joihin on tuikittu ties mitä nitriittejä ja vettä.