Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Noh, leikki sikseen. Näissä kuvissa on silmät luomuna (ei teippejä tai myovailuvahoja tms.) juuri kuin pitääkin ja kauniita silmiä!
Ja kauniita naisia:
Olen niin kyllästynyt tähän koronaan, jaksa enää oikein välittää. Tänään kävin ruokakaupassa ilman maskia. Maskilliset tuijottavat. Miten te jaksatte?
heippa noh mä en oo voinnut pitää maskia oikeen ollenkaan koko aikana ku käöy hengenahistuksen päälle. ei täällä kyl kukaan oo mulkoillut mulle.
 
Nää uudet hymiöt on semmosia että onnistuu joskus ja jouluna.

Mitäs sun syksyyn kuuluu? Joko on jouluvalot ikkunassa tai vähintään kaulassa?
Tasapainoilua työajan jakamisessa kodin ja kustannuspaikan välillä. Etätyössä oli puolensa kyllä. Nyt on vaikea tottua taas konttorielämään. Jouluvalot olleet jo viikkoja ulkoan. Napsautetaan päälle joulukuussa. Eli valmiudessa ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Tasapainoilua työajan jakamisessa kodin ja kustannuspaikan välillä. Etätyössä oli puolensa kyllä. Nyt on vaikea tottua taas konttorielämään. Jouluvalot olleet jo viikkoja ulkoan. Napsautetaan päälle joulukuussa. Eli valmiudessa ollaan.
Mulla alkaa jo perinteinen marraskuu-väsy iskeä, koti ja työt vie voimia. Tammi-helmikuussa helpottaa usein edes vähän.

Mä laitoin valot ulos, mut mietin että pitäisköhän nuo kesäkamppeet raivata pois - sateenpieksämä riippumatto ei ole kovin jouluinen. Tai no kai siinäki joku joulupukki vois köllötellä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee

Yhteistyössä