täällä tarjotaan wilmassa yläasteeelaisille rokotuksiaPäivää. Wilma-viestejä viuhuu. Joka toinen korona-altistuksiin liittyen
täällä tarjotaan wilmassa yläasteeelaisille rokotuksiaPäivää. Wilma-viestejä viuhuu. Joka toinen korona-altistuksiin liittyen
Täällä ei. Tosin mulla ei ole sen ikäisiä mukuloita vielätäällä tarjotaan wilmassa yläasteeelaisille rokotuksia
täällä tarjotaan wilmassa yläasteeelaisille rokotuksia
Syksy joo, koska kävin tyttären kanssa taistelemassa xxl:ssä. Oli vääntöä vedenpitävistä tuulihousuista. Onneksi mä voitin.Nii. Ja mä laitan huomenna pitkät kalsarit. Se on syksy nyt!
Jep! Kaikki maistuu siellä liikaa. Ja sama bika monessa psikassa...Huomenta.
Miks Robert's Coffeessa aina kaikki maistuu p*skalta. Kahvi kitkerää, porkkanakakku ylimakeaa.
Kakut on just hyviä. Kahvi on ollut hyvää.Huomenta.
Miks Robert's Coffeessa aina kaikki maistuu p*skalta. Kahvi kitkerää, porkkanakakku ylimakeaa.
täällä tarjotaan wilmassa yläasteeelaisille rokotuksia
Päivää. Wilma-viestejä viuhuu. Joka toinen korona-altistuksiin liittyen
käsittääkseni menee, täälläpäin ei ole juurikaan rokotevastaisiaMeneekö hyvin kaupaksi?
jos pikakahvi maistuu niin kuumaa vettä termariin ja pikakahvipurkki taskuunTosin, en oo vielä maistanut pahempaa kuin tän työmaskopin kahvi. Pitää kai tuoda oma keitin.
2013 ? MenneisyydessäEtäkoulut voi unohtaa. Laitetaan koulut kiinni ja avataan sitten 2013 elokuussa
2023?Etäkoulut voi unohtaa. Laitetaan koulut kiinni ja avataan sitten 2013 elokuussa
Paluu menneisyyteen?2013 ? Menneisyydessä
Joo,rättiksellä on vissiin aikakonePaluu menneisyyteen?
sormet on nopeammat kuin silmätJoo,rättiksellä on vissiin aikakone
Joo,rättiksellä on vissiin aikakone
sormet on nopeammat kuin silmät
Joillekin pitäisi antaa elinikäinen kahvinkeittokielto...Tosin, en oo vielä maistanut pahempaa kuin tän työmaskopin kahvi. Pitää kai tuoda oma keitin.
Kaikki vaan kiinni ja peltikiiEtäkoulut voi unohtaa. Laitetaan koulut kiinni ja avataan sitten 2013 elokuussa
Niin on, minäkin laitoin parvekkeen oven yöks kiinniNii. Ja mä laitan huomenna pitkät kalsarit. Se on syksy nyt!