HyväKävinpä siellä hampilääkärissä ja selvisin hengissä...
HyväKävinpä siellä hampilääkärissä ja selvisin hengissä...
Joo.Hyvä
alkaa olla takki tyhjä ja semmonen viilis että alkaispa jo lomaTöttöröö.
Alkais taas perus-arki. Selkä vaan on ihan jumissa ja päätkin pöpperöinen Hiukka liian kuuma alkaa olla, että pystyisi toimimaan kunnolla.
moro nääsMoro " vilikuttaa "
Lasagnette uunis.
Jokaisen täytyy punnita plussia ja miinuksia omalta kohdaltaan. Minulla ei ole kiire mihinkään sieltä hammaslääkärin lepotuolista.Joo.
Toi lääkäri on vielä tosi mukava ihminen, mutta silti tykkään siitä hetkestä aina eniten kun pääsen sieltä pois
Niinno mua ei kiinnosta mun siskon boobsit. Se hoiti monet kerrat mun hampaat. Nytkin oli kruunua tuputtamassa lohjenneen tilalle.Jokaisen täytyy punnita plussia ja miinuksia omalta kohdaltaan. Minulla ei ole kiire mihinkään sieltä hammaslääkärin lepotuolista.
täälläpäin ne kasvaa yleensä suussa mutta mites rapakon takana?Missähän kohtaa @m1es: hen hampaat kasvaa?
Suussa ne kasvaa tälläkin. Jos hammaslääkärin tissit ovat m1ehen kasvoilla hampaita hoidettaessa niin ihmettelen missä ne hampaat ovat.täälläpäin ne kasvaa yleensä suussa mutta mites rapakon takana?
Missähän kohtaa @m1es: hen hampaat kasvaa?
täälläpäin ne kasvaa yleensä suussa mutta mites rapakon takana?
Itse asiassa hampaani eivät enää kasva, viisaudenhampaatkin poistettu. Olisi tosi näppärää jos kuluneet/reikiytyneet/lohjenneet hampaat voisi pudottaa ja uudet kasvaisivat tilalle.Suussa ne kasvaa tälläkin. Jos hammaslääkärin tissit ovat m1ehen kasvoilla hampaita hoidettaessa niin ihmettelen missä ne hampaat ovat.
Aurinkorasvaa ei kannata juoda edes kuumalla kelillä. Ulkoinen käyttökin on miellyttävämpää jonkun muun ihoon hierottuna.Muistakaas aurinkorasva ja juominen/suolainen. Pitäisi tulla kuuma päivä.
Suomessahan saa leirintyä kolmeksi yöksi melkein mihin tahansa, se että mikä on hyvä tai huono paikka on jokaisen omassa harkinnassaAlkaa oikeasti olla turhan kuuma.
Mistähän löytyisi kartta tai lista tai jokin vinkkisivusto paikoista, minne voi raahata teltan järven tai merenrannalle ja yöpyä yö tai toinenkin?
Siis korvessa, ei retkeily- tai leirintäalueilla.
Ei taida löytyä.*huokaus*
Menkää sinne Kalle Päätalon kotimaisemiin, eikös siellä pitäis olla hyviä paikkoja.Alkaa oikeasti olla turhan kuuma.
Mistähän löytyisi kartta tai lista tai jokin vinkkisivusto paikoista, minne voi raahata teltan järven tai merenrannalle ja yöpyä yö tai toinenkin?
Siis korvessa, ei retkeily- tai leirintäalueilla.
Ei taida löytyä.*huokaus*
on siellä, parikin lähes Hossan veroista retkeilyaluettaMenkää sinne Kalle Päätalon kotimaisemiin, eikös siellä pitäis olla hyviä paikkoja.
Menkää sinne Kalle Päätalon kotimaisemiin, eikös siellä pitäis olla hyviä paikkoja.
ota mukaan runsaasti pakasterasioita, puhuvat että olis taas tulossa hyvä hillavuosiSinnepäin mennään mutta vasta heinäkuun lopulla.
ota mukaan runsaasti pakasterasioita, puhuvat että olis taas tulossa hyvä hillavuosi