Isänmaalle ja aidolle kansallismielisyydelle.Mille suopersu haisee?
Isänmaalle ja aidolle kansallismielisyydelle.Mille suopersu haisee?
En halua tietääMille suopersu haisee?
Huomenta mussu. Mä muistin aikataulun muutoksen nyt kun en käy töissä.Huomenta murut,lämmin ja aurinkoinen aamu.
Perhana kun en muistanut että bussin aukataulut on muutunut 7.6.
Mulla olis ollu klo 9 aika hoitajan luo ja mä ootin turhaan bussia. 7.25 ja 8.55 olis lähtenyt bussi. Uusi aika 23.6.
Perseelleen menee näköjään tää päivä.
Juu,ei aina huomaa/ muista noita muutoksia.Huomenta mussu. Mä muistin aikataulun muutoksen nyt kun en käy töissä.
Omat vai jonkun toisen? Ja siis johtuuko helteestä vai mistä?Njaa, tissit pomppii kun kävelee ulkona. Ei kiva.
Pomp pomp pomp.... Pläts auts.Njaa, tissit pomppii kun kävelee ulkona. Ei kiva.
Juokse kortteli ympäri lentokonetta leikkien ja pärryytellen hyylilla, kuin vanha lada!Tylsää,väsyttää,pan... Ja vit...
Nim: hakkaanko kohta päätä seinään Ja robomodo taas vit....
No sopivasti oon tk: n odotusaulassa,että varmaan nopeesti tulisi valkotakkiset hakemaan sisälle psyk. polille.Juokse kortteli ympäri lentokonetta leikkien ja pärryytellen hyylilla, kuin vanha lada!
Ei auta välttämättä omaan vitutukseen, mut meidän muiden kyllä
Ei ku huuvat vaan, et ufot tullee, ufot tullee! PRRRRRPRPRRRRR..No sopivasti oon tk: n odotusaulassa,että varmaan nopeesti tulisi valkotakkiset hakemaan sisälle psyk. polille.
Omat ja siitä syystä kun on isot. Ja rintsikat ei tue tarpeeksi.Omat vai jonkun toisen? Ja siis johtuuko helteestä vai mistä?
Tai ajaa autolla ojaan. Kun tuijottaa...Pomp pomp pomp.... Pläts auts.
Joku kävelee pöin tolppaa tai puuta
NiihTai ajaa autolla ojaan. Kun tuijottaa...
Piiskaa, hei beibi, anna SILLE piiskaa!Peffaparka on kipee ja selkä murr
Auttaiskos nokkakärrytOmat ja siitä syystä kun on isot. Ja rintsikat ei tue tarpeeksi.
Se vois auttaa.Auttaiskos nokkakärryt
Jesarilla lollot kuriin tai sit jonkun avuliaan pitäisi tulla sulle tueksiSe vois auttaa.
mulla olis joutoaikaaJesarilla lollot kuriin tai sit jonkun avuliaan pitäisi tulla sulle tueksi
Olet herrasmiäsmulla olis joutoaikaa