Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M1es kuitenki vahingossa näytti oman Salmis-tatskansa. :love: Alkaa järki pilkistää risukasaan korona-asioissa. :D

• Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
M1es! Mä omistan tän sulle, mun paras ystävä laittoi tän mulle mun nimipäivänä. :LOL: Kyl on tädillä tyyli hallussa. Liikunnan iloa.

tenor.gif

Ystäväsi kameran kuvanlaatu on heikko, mutta kyllä tuosta sinut kuitenkin tunnistaa. Sinulla on kivat silmät mutta vartalossa olisi treenivaraa. :unsure:
Eijei! En mä oo tässä. Tässä on se sun hammaslääkäri viihteellä. Päässy koronarajoituksista huolimatta humputtelemaan. :)

Menkää ketjun perwot eli mies, rättis ja ros kimppaan ja puskekaa toisianne niin että on kerralla hyvä, ettei tartte teidän olla kieli pitkällä koko ajan...

Teillä on joku libido jossain katonrajassa ja arkeologit tulevat löytämään teidän talojen raunioilta v.2500 lahonneita anustappeja ja hajonneita ruoskia....

Menkää ketjun perwot eli mies, rättis ja ros kimppaan ja jyystäkää niin että on kerralla hyvä, ettei tartte teidän olla kieli pitkällä koko ajan...

Teillä on joku libido jossain katonrajassa ja arkeologit tulevat löytämään teidän talojen raunioilta v.2500 lahonneita anustappeja ja hajonneita ruoskia....

Ei oo tapana sietää mitään jyystöä. Ikinä!

Eih, on se mentävä tekemään iltapalaa. Oon tuijottanu näyttöä ja jutut menee jo sen mukaisiksi...kiitos ja anteeks ja heippatirallaa....

• Haha
Reactions: Elena777
Näää.

Houkutteleminen ja odottaminen pitkittää mahdollisesti saavutettavaa nautintoa.

*pus*
Houkuttele siellä korona-Helsingissä ihan rauhassa. :D

Mulla on mooonien kymmenien kilsojen turvaväli.

• Haha
  • Vau!
Reactions: m1es ja Elena777

Yhteistyössä