Mä ymmärrän sua Echo!
Olin venäläisen miehen kanssa pitkään. Hän järjesti vaikka ja mitä. Oli yllätyksiä, lahjoja. Aina avasi mulle ovet, auton ovista lähtien.
Kuitenkin tuli ero - liian mustasukkainen ja omistushaluinen. Muuten oli tosi kunnollinen mies.
Seuraava mies oli kuin omasi, minä jouduin järjestelemään monia asioita, mutta erona se, että järjestin lopulta IHAN KAIKEN!
Ajattelin vuosia, että jokainen hoitaa sen minkä osaa parhaiten. Se sitten johti jostain syystä siihen, että pian tein tosiaan kaiken itse. Se oli todella uuvuttavaa! Mies oli erittäin kunnollinen ja hyvä isä, mutta en jaksanut enää jakaa elämääni hänen kanssaan. Mua inhotti olla perheen pää! Musta alkoi päivä päivältä enemmän tuntua siltä, että pidän huolta kaikesta ja kaikista, mutta kuka pitää huolta minusta - itsellänihän ei ollut moiseen aikaa/jaksamista.
Erittäin hyvin tullaan toimeen nyt kun ei olla enää yhdessä - ollaan kuin parhaat kaverit.
Karvakuonon kanssa kaikki on spesiaalia ja hipoo täydellisyyttä.
On yllätyksellinen ja täydellinen mies minulle, mutta sitten on se iso ongelma taustalla jonka kanssa on omat haasteensa.
Lopputulemana siis se, että AINA on jotakin mikä ei ole juuri kuin itse haluaisi. Jos korjausliikkeet ei auta niin tilanne on vain nieltävä...
...heitä sille miehelles joku artikkeli parisuhteen hoitamisesta: ”Yllätä vaimosi näillä kymmenellä kikalla”, hehe.
Ja, miehesi kun ei ole mikään ajatuksenlukija niin kokeile vaikka sellaista, että ehdotat teatteria ja ravinteli-illallista tms. ja pyydät häntä hoitamaan keissin: ”kulta, valitse sinä välillä näytös ja ravinteli kun minä olen niin monesti saanut päättää noista”.
Tuskin miehen illan tarjonta mikään strippiklubi/mäkkäri tulee olemaan -
tiiä vaikka pääsis yllättämään sut positiivisesti.
Ja, kun muutamasti pääsee järjestämään noita juttuja niin jo sujuu! ( veikkaan kyllä, että olet ”muutamia” kiviä käännellyt asian tiimoilta
)
Voisithan sä olla melko imarreltukin: olet niin hyvä matkanjärjestäjä, että mies on antanut sun ottaa koko hommasta kopin.