Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta mun kiukuttelun syy: se on huikean kärsivällinen ja ahkera arjessa ja hyvä ja leppoisa isä lapsille, ja ihan mukavan miehen maineessa.
Mut ei ikinä kehittele mitään kivaa vapaa-aikaan.
Mä saan olla ohjelmatoimistona.

Oon opettanu sille pizzeriat, kuutamokävelyt, luonnossa samoamiset, kaupunkiviikonloput, mökkeilyt...

Ainut sen ylläri on kun se heittää mulle jonkun suklaapatukan "ostin Kulta sulle tämmösen". Ihan kuin jolleki lapselle tois sen.
Se halii ja pussailee paljon. No ku se on ilmaista eikä edellytä matkalippujen kahlaamista netistä. Mulle vaan tulee olo "kissa kiitoksella elää."

Entäs sit kun semmonen "opetettu" tapaus ehdottaa jotain kuutamokävelyä, kuten toissailtana? Tulee sellainen olo että toi kopioi mun ajatuksia kankeasti eikä oma-aloitteisesti halua sitä kävelyä.

Jos nainen riidassa puuskahtaa "et edes koskaan osta mulle mitään kukkia (tuo siis esimerkki, mä en kaipaa kukkapuskaa)", niin jos mies seuraavana päivänä kantaa kukkapuskan naiselle, niin se tuntuu...pakotetulta. Eikä siinä oo mitään jännitystä tms.

Siis pitäisi olla iloinen että mun mies on tärkeimmässä, eli arjessa ja lasten kanssa pätevä. On maailman vastuuntuntoisin ihminen. Mutta kun mä en oo robotti, vaan nainen.

Ois pitäny mennä jonkun eräoppaan kans naimisiin...(vitsi)

No nyt tutut tunnistaa. Tunnistakoot. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ja siis mulla on tuttavapiirin ohjelmatoimisto-miehistä semmoinen vähän nipo/kermaprse/v-ttupää -kuva, että ne sit osaa olla hankalia puolisoita.

Ne hemmottelee ensin muijaansa ja vie illalliselle ja Prahaan viikonlopuks ja Lappiin laskettelemaan ja kesämökille ostettiin uusi sohvakalusto.
Mut sitten kun arki osoittaa ankean voimansa, niin ne äijät kosahtaa karille, kun tylsä arki ei osu aina yksiin niiden mielekäs elämä -standardien kans. Kiukuttelevat kuin pikkulapset.
Tai sit ne pakenee arkea toisen muijan luo.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mut sen jotenkin tiedostan, etten ole ainut joka näistä puhuu. Aika monella on semmonen arkinen puurtaja -mies. Semmoinen kunnollinen mies. Ja kunnollisuus ON tärkeintä, mä en taivaanrannanmaalarin kanssa kestäis paria päivääkään.

Mut saisin sydärin varmaan jos tuo tulis kotiin, heittäis pöydälle liput teatteriin ja hotelliin ja sanois "Kultsi pistäpäs parempaa röijyä ylles, laitetaan muksut mummolaan ja lähdetään humputtelemaan kahdestaan." :eek:

Kyllä tuo mun ja muksujen kanssa haluaa olla, kovastikin. Mut kun hali ja vaimon ruokien kehuminen sekä kävelylenkki koko perheenä ei maksa mitään, niin on hurjan kätevää!
 
Mut sen jotenkin tiedostan, etten ole ainut joka näistä puhuu. Aika monella on semmonen arkinen puurtaja -mies. Semmoinen kunnollinen mies. Ja kunnollisuus ON tärkeintä, mä en taivaanrannanmaalarin kanssa kestäis paria päivääkään.

Mut saisin sydärin varmaan jos tuo tulis kotiin, heittäis pöydälle liput teatteriin ja hotelliin ja sanois "Kultsi pistäpäs parempaa röijyä ylles, laitetaan muksut mummolaan ja lähdetään humputtelemaan kahdestaan."

Kyllä tuo mun ja muksujen kanssa haluaa olla, kovastikin. Mut kun hali ja vaimon ruokien kehuminen sekä kävelylenkki koko perheenä ei maksa mitään, niin on hurjan kätevää!
No olikos hän samanlainen ennen naimisiin menoa?
 
No hän rauhoittui, tuli aviomieheks ja iskäks

Ota nyt rennosti siellä. Olisi varmaan ikävämpää, jos hän olisi koko ajan menossa sun kanssa, mutta halit ja pusuttelut olisi kortilla...
Nihh....:unsure:
Koti-ilta. Nevör ending koti-ilta!
Joo, ei, ei näin korona-aikanakaan passaa haaveilla Lapin reissusta. :(

Tai, voin sen toteuttaa, mut mä katon mökin, päivämäärän, löyhähkön ohjelman, ja mies tulee hyväntuulisena mukaan ja jälkikäteen kehuu kuinka oli kiva reissu tämäkin rakas sun kanssa.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Nihh....
Koti-ilta. Nevör ending koti-ilta!
Joo, ei, ei näin korona-aikanakaan passaa haaveilla Lapin reissusta.

Tai, voin sen toteuttaa, mut mä katon mökin, päivämäärän, löyhähkön ohjelman, ja mies tulee hyväntuulisena mukaan ja jälkikäteen kehuu kuinka oli kiva reissu tämäkin rakas sun kanssa.
Määkin oon mielummin kotona kuin menossa. Fiksu miäs sulla. Kyllä koti on paras paikka. Oma sänky ja wc :D
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä