Tuo teini on aika itsevarma rahanpyytämisessään.
Halusi kioskiin rahaa. Toi lompakkonsa, avasi sen ja sanoi:
"Insert your money here."
Kuka?Lopettaisitko palstan kokonaan, kiitos.
Iltaa
Ihana päivä mun poikasten kanssa takanapäin, myöhemmin hain vielä nuorimman kanssa kotio sushia ja rupateltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä, sekä suunniteltiin jotain reissun poikasta jahka korona helpottaa sen verran, että voi ja uskaltaa lähteä (siihen saakka säästetään)....
Tänne ei muuten se ukkonen tullukkaan, meinas kyllä mutta ei sitten tullut kuitenkaan...jei!
No toi kanssa on yksi vaihtoehto!Meette sinne vuosnaisiin! Mato-onget mukaan ellei muita onkivermeitä ole ja siinä se päivä sit meneekin. Illaksi varaatte saunatunnin ja lounas kannattaa syödä siinä ravintelissa missä annokset punnitaan. -On sunkin vähäsyöntisyydestä joskus etua!
(se saaristolaismuussi on maailman parasta!)
No toi kanssa on yksi vaihtoehto!
Pojat haluais käydä yhessä esim. Kreikassa tai Italiassa
Joo ja laitas googleen Amalfi Coast...vuorten ympäröimä paratiisiVoi hitsi. Garda-järvi! Suosittelen niiiiiin vahvasti!
Toki Kreikkakin on upea.
Näyttääpä nätiltä!Joo ja laitas googleen Amalfi Coast...vuorten ympäröimä paratiisi
Noh?Voi kilinkellit ja sekelit!
Tyhmä Primetime!
Noh?
Mä en oo kertaakaan tiennyt kaikkia vastauksia.Noku putosin tyhmässä kysymyksessä. Tosin ei se seuraava parempi ois ollut
Mä en oo kertaakaan tiennyt kaikkia vastauksia.
Niin määki mutta perunoiden kanssa.Mä söisin ton jauhelihakastikkeen ja suolakurkut, salaatin kanssa...sä saat spagetit
Mä kyllä tykkäisin perunoiden kanssa syödä, mutta maha menee jotenkin ihan ''tukkoon'', joten salaatti on seuraavaksi paras vaihtoehtoNiin määki mutta perunoiden kanssa.
Banaani on marja.Banaaani on hedelmä. Makea.
Mä olen kaksi kertaa päässyt viimeiseen kysymykseen.
Mutta jo sana matematiikka saa mut paniikkiin joten onneksi on mies apuna
Muiden miestenM1es pitää peeeniksestääää
n-kirjain jäi puuttumaan lopusta. Korjasin.M1es pitää peeeniksestääään
Äärimmäisen kulunutta provoa, keksi ensi kerralla jotakin luovempaa. Vinkkejä voit pyytää äidinkielen opettajaltasi luovan kirjoittamisen varjollaNiin pidät siitä kun se tunkeutuu muiden miesten @nukseen.
Siellä on valmistauduttu teinisi saapumiseen....Tuo teini on aika itsevarma rahanpyytämisessään.