Ihan okMites Kais sun armas jakselee? En ole lukenut kaikkia postauksia enkä viitsi etsiäkään...
Ihan okMites Kais sun armas jakselee? En ole lukenut kaikkia postauksia enkä viitsi etsiäkään...
Jaa kadulla jotain randomi ohikulkijaa?Mä purin tänään jotakuta kaulaan.
Se on lisätty jälkikäteen kun moderointi on vähentynyt täällä.Jep. Mä huomasin että täällä meni hyvin silloin kun mustat sivuuttivat noiden tr.ollien viestit eikä niihin reagoitu mitenkään. Palstan säännöissäkin lukee että älä rohkaise häiriköitä reagoimalla heidän viesteihin. antaa p.askan olla.
Eei, mä tunnen hänet.Jaa kadulla jotain randomi ohikulkijaa?
Onpa teinimäistä tehdä fritsuja aikuisten kesken.Mä purin tänään jotakuta kaulaan.
Ei ole. Eikä juhannusruokaa. En vietä sitä.
Onko sinulla mitä juhannus herkkuja?
nonni, nyt tuli pahamieli
Eikö mies kustanna kaljoja ja makkaroita niin ei voi viettää.Ei ole. Eikä juhannusruokaa. En vietä sitä.
Ok. No eipä tässä nyt niin kummemmin sitä vietellä, pitkä viikonloppu ja salaattia ja jotain normi ruokaa. Ei pääse edes mökille.Ei ole. Eikä juhannusruokaa. En vietä sitä.
OkOk. No eipä tässä nyt niin kummemmin sitä vietellä, pitkä viikonloppu ja salaattia ja jotain normi ruokaa. Ei pääse edes mökille.
Ahaa. No mutta ihan hyvä neuvo se on ainakin minusta.Se on lisätty jälkikäteen kun moderointi on vähentynyt täällä.
Äsken tulin monta kertaa.
Kyllä kai mutta kertoo jotakin moderoinnista... Tai siis sen puutteesta.Ahaa. No mutta ihan hyvä neuvo se on ainakin minusta.
Miks toi kuva ei joutunut moden haaviin???
Olen modejen suosikkiMiks toi kuva ei joutunut moden haaviin???
En tehnyt fritsua. En oo koskaan tehnyt.Onpa teinimäistä tehdä fritsuja aikuisten kesken.
Tottakai. Anna palaa vaanJoisko vielä kahvia?
Mokoma lellilapsiOlen modejen suosikki
vähän karkkia on kyllä herkkuna
Totta sekin.Kyllä kai mutta kertoo jotakin moderoinnista... Tai siis sen puutteesta.