Sellaset hentoset mahakarvat miehellä on vaan bueno
Sitten on eriasia sellaset karvat mistä voi tehdä vaikka lettejä, ne on ihan kanalan näköiset
Sitten on eriasia sellaset karvat mistä voi tehdä vaikka lettejä, ne on ihan kanalan näköiset
Olis ne sillä äsköselläki ollu ok mut sen paidan läpi ei näyttäny kivalta, eli paita pois vaanSellaset hentoset mahakarvat miehellä on vaan bueno
Millä äskösellä?Olis ne sillä äsköselläki ollu ok mut sen paidan läpi ei näyttäny kivalta, eli paita pois vaan
Millä äskösellä?
Sehän oli sama Tarzanni molemmissa kuvissa...hei halloo nyt se katse pois lihaksista ja nassuun!
Mä purin tänään jotakuta kaulaan.Liian kuuma katella töllöö...eikä ole oikein mtn tekemistä, vois vaikka purra jotakuta
PusSinnäe siellä
Sinäkin tulit
nonni, nyt tuli pahamieliSellaset hentoset mahakarvat miehellä on vaan bueno
Äsken tulin.Sinäkin tulit
Vai oletko ollut jo pidempään täällä
Tervetuloa mitäs sinun iltaan kuuluu?Äsken tulin.
Ei kummosta. Olen vaan.Tervetuloa mitäs sinun iltaan kuuluu?
Aha,,mut ei kai nyt kaikille tarvia kertoo että tulit äskenÄsken tulin.
Aha,,mut ei kai nyt kaikille tarvia kertoo että tulit äsken
Ei kummosta. Olen vaan.
Mites Kais sun armas jakselee? En ole lukenut kaikkia postauksia enkä viitsi etsiäkään...Aha,,mut ei kai nyt kaikille tarvia kertoo että tulit äsken