Lispetti ihan kärryillä Joo siel on sellainen namiska ollut vissiin aika tovin jo millä voi määritellä saako kuka laittaa yksäriä, se tiukin vaihtoehto on että vain en joiden profiilia seuraa.Sulle ei pysty laittaa yksärii! Onks tää palsta seonnu!?
Ja siis mä oon se kiltti, mitää tuhmaa en oo koskaan yksärillä laittanu, ettette vaan ees ajattele mitää sellasta!
Mennäänkö kohta suihkuun?
Saanen epäillä. Modet suojelevat herkkää mieltäniSulle ei pysty laittaa yksärii! Onks tää palsta seonnu!?
Ja siis mä oon se kiltti, mitää tuhmaa en oo koskaan yksärillä laittanu, ettette vaan ees ajattele mitää sellasta!
täällä ei oo toistaseksi ollu nuita oireita, pojalla oli syyslukukauden toikassa ka vähän yli 9Tais olla, täällä -06!
On ollu koulussa hiukan ollu haasteita. Römyporukan (uudet tyypit) messissä on hillunu luokalla ja pistin siihen totaalistopin (uhkasin muun muassa mennä seuraamaan oppitunteja) ja nyt menee taas hyvin. Koenumerotkin laski kuin lehmänhäntä! Nyt on suunta ylös! Hyviä merkintöjä on saanu nyt vilmaan.
mennään vaanMennäänkö kohta suihkuun?
No mää en oo mihinkään namiskuukkeleihin koskenut...Lispetti ihan kärryillä Joo siel on sellainen namiska ollut vissiin aika tovin jo millä voi määritellä saako kuka laittaa yksäriä, se tiukin vaihtoehto on että vain en joiden profiilia seuraa.
Ei oo siitä tällä kertaa.Lispetti ihan kärryillä Joo siel on sellainen namiska ollut vissiin aika tovin jo millä voi määritellä saako kuka laittaa yksäriä, se tiukin vaihtoehto on että vain en joiden profiilia seuraa.
Sää uhkailet samalla tavalla kuin mää uhkailin omianiTais olla, täällä -06!
On ollu koulussa hiukan ollu haasteita. Römyporukan (uudet tyypit) messissä on hillunu luokalla ja pistin siihen totaalistopin (uhkasin muun muassa mennä seuraamaan oppitunteja) ja nyt menee taas hyvin. Koenumerotkin laski kuin lehmänhäntä! Nyt on suunta ylös! Hyviä merkintöjä on saanu nyt vilmaan.
Mä uhkasin ostaa kuomat 6. luokkalaiselle!Sää uhkailet samalla tavalla kuin mää uhkailin omiani
Tehokas keino by the way
Kerran käytin samaa nolaamis juttua kaupassa nuorimmalle kun halusin mennä kattelemaan kenkiä sittarissa ja poikaa ei kiinnostanut...aloin tanssimaan taustalta kuuluvan musiikin tahtiin ja lupasin lopettaa vasta ku hää suostuu...sen jälkeen mentiinkin kiireellä kenkäosastolle ja löysin sieltä alennuksella hyvät reiman kengät lenkille!
Haluut rollia erään palstalaisen asioita eteenpäin?Sulle ei pysty laittaa yksärii! Onks tää palsta seonnu!?
Sama tuli mieleenHaluut rollia erään palstalaisen asioita eteenpäin?
Eiku vaihettiin pimppelikuvat tietenki!Haluut rollia erään palstalaisen asioita eteenpäin?
älä yritä, meitä on monta jotka tietää mitä sä haluat tehdä. harmi ettei rollimisen kohde ymmärrä mitääEiku vaihettiin pimppelikuvat tietenki!
Heitä se omppu tunkiolleOnks teidän wupit toiminu hyvin? Mä en pysty kirjottaa wuppiin mittää.
Kirjoitus on päivityksen jlk alkanu tilttaa vähän jokap puolella.
Aaaaws!Jäitkö ilman pimppeli kuvaa?älä yritä, meitä on monta jotka tietää mitä sä haluat tehdä. harmi ettei rollimisen kohde ymmärrä mitää
Just kävin tsekkaan yyveeboksin niin ei toimi. Ei yhtään viestiä ollu..Nyt toimii yyveet! Tiiä mikä lie häikkä.
Ja lapsiinkin!wupit pelaa ihan normisti
uhkailu, lahjonta ja kiristys on ainoot jotka tehoo pentuihin
Mistä tiedät ettei tiedä? Saattaa olla riskialtista lähteä levittelemään tietoja mistä voi tulla harmia jälkikäteen.älä yritä, meitä on monta jotka tietää mitä sä haluat tehdä. harmi ettei rollimisen kohde ymmärrä mitää
Alaisiin!Ja lapsiinkin!