Makaronilaatikko on ihan statement-ruoka!toisilla on vimpan päälle hienot sapuskat mutta täällä mualaisjunttilassa vaan makaroonilaatikkoa
Kyllä kiitos ja huomentaEllu on herännyt. Maistuuko kalkkunafilepihvi ja riisi? Tarjoasin muillekin mutta ei riitä ja ellusta pitää huolehtia että syö jotakin.
Huomenta, ole hyvä.Kyllä kiitos ja huomenta
niin mitä on?Makaronilaatikko on ihan statement-ruoka!
Hävettää, käytin jo kulahtanutta trendi-anglismia. Vaikka inhoan anglismeja.niin mitä on?
Olen ratkaissut mysteerinHävettää, käytin jo kulahtanutta trendi-anglismia. Vaikka inhoan anglismeja.
Statement on suomeksi vähän kuin "asenne". Asenne-paita, asenne-kampaus. Mulle se sana on kuin jokin "perustavanlaatuinen."
Asenne-sanakin on vähän ärsyttävä. Pahoittelut siitä.
ai semmosta, meillä on sitten aika usein ruuaksi steitmenttiäHävettää, käytin jo kulahtanutta trendi-anglismia. Vaikka inhoan anglismeja.
Statement on suomeksi vähän kuin "asenne". Asenne-paita, asenne-kampaus. Mulle se sana on kuin jokin "perustavanlaatuinen."
Asenne-sanakin on vähän ärsyttävä. Pahoittelut siitä.
?Olen ratkaissut mysteerin
Tiedän mitä teit viime kesänä, eiku tiedän mikä olet ammatiltasi
-Tein pullaaTiedän mitä teit viime kesänä, eiku tiedän mikä olet ammatiltasi
Olet ope ja lempipuuhaasi on kakarien jälki-istuntoon jättäminen-Tein pullaa
-no mikä olen ammatiltani? En sano mitään vaikka osuisit oikeaan.
kirjastonhoitaja sä et ainaskaan ole-Tein pullaa
-no mikä olen ammatiltani? En sano mitään vaikka osuisit oikeaan.
täällä alko kans fyssa (eiks meillä ollu samanikäset pojat?) mutta ei oo ollu vielä kokeitaIltaa!
Just vasta tultiin kiekkomatsista ja täällä esikoinen pänttää fyssaa. Ei käy kateeks yhtään.
Äiti auttaa vahtaamalla vieressä, että homma tulee tehtyä.
Tais olla, täällä -06!täällä alko kans fyssa (eiks meillä ollu samanikäset pojat?) mutta ei oo ollu vielä kokeita
Pojilla seura vaikuttaa todella paljon koulunkäyntiin ja koulumenestykseenTais olla, täällä -06!
On ollu koulussa hiukan ollu haasteita. Römyporukan (uudet tyypit) messissä on hillunu luokalla ja pistin siihen totaalistopin (uhkasin muun muassa mennä seuraamaan oppitunteja) ja nyt menee taas hyvin. Koenumerotkin laski kuin lehmänhäntä! Nyt on suunta ylös! Hyviä merkintöjä on saanu nyt vilmaan.
Sulle ei pysty laittaa yksärii! Onks tää palsta seonnu!?Olet ope ja lempipuuhaasi on kakarien jälki-istuntoon jättäminen
tottaPojilla seura vaikuttaa todella paljon koulunkäyntiin ja koulumenestykseen