Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mie meen yleensä sänkyyn siinä klo 23.-24.00 luen jonkin aikaa mutta sitten onkin eri asia saako unen päästä kiinni tai heräänkö 1-3 krt yön aikana ja voi olla taas vaikea nukahtaa uuvestaan tai välillä herään siinä klo 5-7 aikoihin ja torkun kellon soittoon asti.

Onneksi on kuitenkin öitä milloin saa nukuttua hyvin viikon aikana.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mikähän siinä on että mullakin on monen asian suhteen usein tiukka itsekuri, mutta jotenkin tuon nukkumisen suhteen ei tunnu itsekuria löytyvän yhtään. Vaikka kuinka tietää että 4.30 on herätys niin silti sitä totee klo 00.30 nukkumaan mennessä että v*tuiks meni taas(n) Ja mäkin saatan olla koko päivän tosi väsynyt mutta 21.00 jälkeen alkaa piristyyn eikä huvittas mennä nukkuun ollenkaan:)
Mulle tuo ei ole mahdollista. Mä simahtaisin 20.00 mennessä. Silloin kun heräsin 5.30 niin olin sängyssä viim. 21.00. Välillä menin sänkyyn jo 19-20.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mua ärsyttää nykyään lukea uutisia kun niissä on poliittisesti ja aatteellisesti koko ajan päinvastaista kuin mitä itse aattelen.

Mutta on ihanaa kun hyvän unen merkitystä korostetaan.
Moni konflikti työpaikalla ja perheessä ois varmasti vältetty kun porukka nukkuis/sais nukkua paremmin.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mutta mulla on hyvän unen tuhoamisresepti:
Pyöri ensin Kaksplussalla siihe asti kun porukka alkaa väsähtää.
Siirry sitten Vauvalle (n.0.30-02) lukemaan päivän aikana tulleet megapitkät ketjut.

Viime yönä mietin miesten 40-v. kriisiä. :oops:

Patistin muksuja sijaamaan sänkynsä, pelaamisen sijasta. Toinen motkotti mulle, josta sain idean.

"Nii äiti kuiteski annat meille pelikiellon koko loppuvuodeksi."

Ahhhh....vähäks ois ihana. :love:
Sitten he olis loppuvuoden kimpussa valittamassa sitä kun ei oo mitään tekemistä...ja pyytämässä = vaatimassa, että sä keksisit heille tekemistä.:barefoot:

Oot sä aika sissi. Mä jos joutusin toistuvasti heräämään 4.30 niin olisin linnassa sarjamurhasta. :eek:

Silti oot aina niin iloinen ja pirteä oravamuori.
-Oravamuori oravanpyörässä. :unsure:
Mulla vähän vaihtelee nuo ajat, tai no nyt tulee pysyväksi tuo 4.30 tai 5.00 joka toinen viikko, joka toinen on iltaa mut muksun koulun vuoksi sillonkin tarttee herätä 6.30-7.00:) Päikkäreitä en pysty nukkuun kun sit oon kiukkunen ja tulee jotenkin tokkuraisen huono olo, en pidä siitä tunteesta. No viikon loppusin saa nukkua 8.00:D

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä