Enhän mä ees paljon oo riekkunu tänä syksynä palstalla. Oon ollu niin väsähtäny ja menny ku hidastetussa filmissä.Paha palstariippuvuus sulla
Enhän mä ees paljon oo riekkunu tänä syksynä palstalla. Oon ollu niin väsähtäny ja menny ku hidastetussa filmissä.Paha palstariippuvuus sulla
Mulle tuo ei ole mahdollista. Mä simahtaisin 20.00 mennessä. Silloin kun heräsin 5.30 niin olin sängyssä viim. 21.00. Välillä menin sänkyyn jo 19-20.Mikähän siinä on että mullakin on monen asian suhteen usein tiukka itsekuri, mutta jotenkin tuon nukkumisen suhteen ei tunnu itsekuria löytyvän yhtään. Vaikka kuinka tietää että 4.30 on herätys niin silti sitä totee klo 00.30 nukkumaan mennessä että v*tuiks meni taas Ja mäkin saatan olla koko päivän tosi väsynyt mutta 21.00 jälkeen alkaa piristyyn eikä huvittas mennä nukkuun ollenkaan
Tänne pitäs laittaa vauva-palstan nukkumaanmenoaika eli 23.mennään kaikki nuggumaan viimeistään klo 23 niin ei tarvii tän takia kukkua yökausia
Hyvä idea. Eikä trollit voi kukkua tällä. Mutta eikö rekisteröityneet voi kirjoittaa 23 jälkeen vauvalla?Tänne pitäs laittaa vauva-palstan nukkumaanmenoaika eli 23.
Ei, vaan 23.30!
Mä en rekkautuneista tiedä...mun mielestä se 23-07 koskee kaikkia.Hyvä idea. Eikä trollit voi kukkua tällä. Mutta eikö rekisteröityneet voi kirjoittaa 23 jälkeen vauvalla?
Valvot unesi ohi. Pitää mennä nukkumaan kun väsyttää. Oli kello vaikka 20.00.Mutta mulla on hyvän unen tuhoamisresepti:
Pyöri ensin Kaksplussalla siihe asti kun porukka alkaa väsähtää.
Siirry sitten Vauvalle (n.0.30-02) lukemaan päivän aikana tulleet megapitkät ketjut.
Viime yönä mietin miesten 40-v. kriisiä.
Tuo on totta.Valvot unesi ohi. Pitää mennä nukkumaan kun väsyttää. Oli kello vaikka 20.00.
Sitten he olis loppuvuoden kimpussa valittamassa sitä kun ei oo mitään tekemistä...ja pyytämässä = vaatimassa, että sä keksisit heille tekemistä.Patistin muksuja sijaamaan sänkynsä, pelaamisen sijasta. Toinen motkotti mulle, josta sain idean.
"Nii äiti kuiteski annat meille pelikiellon koko loppuvuodeksi."
Ahhhh....vähäks ois ihana.
Jep, koko loma ollut.Jopas on olo tylsistynyt*vajoaa hitaasti tuolilta lattialle*
Ei vaan ne keksis itse sitä tekemistä. Mut emmä niin natsi halua olla. Saavat pelata päivittäin.Sitten he olis loppuvuoden kimpussa valittamassa sitä kun ei oo mitään tekemistä...ja pyytämässä = vaatimassa, että sä keksisit heille tekemistä.
Mulla vähän vaihtelee nuo ajat, tai no nyt tulee pysyväksi tuo 4.30 tai 5.00 joka toinen viikko, joka toinen on iltaa mut muksun koulun vuoksi sillonkin tarttee herätä 6.30-7.00 Päikkäreitä en pysty nukkuun kun sit oon kiukkunen ja tulee jotenkin tokkuraisen huono olo, en pidä siitä tunteesta. No viikon loppusin saa nukkua 8.00Oot sä aika sissi. Mä jos joutusin toistuvasti heräämään 4.30 niin olisin linnassa sarjamurhasta.
Silti oot aina niin iloinen ja pirteä oravamuori.
-Oravamuori oravanpyörässä.
Taas tuo. Kohta mä hoitelen sut.