Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Noh. Kyllä oli aina vientiä, kun piti paritöitä tehdä, koska siellä oli varmaan 90 naista + minä ja yksi toinen mies
Meilläki naisvaltasella alalla miehet on ruhtinaan asemassa.
Töissä näkee että ihan kuin Saharassa tulis 100 km rämpimisen jälkeen joku keidas vastaan ku äijä tulee töihi, naiset unohtaa heti kikyt, menkkansa, vaihdevuodet ja kaiken mistä pitikään valittaa sitä ennen o_O

Olin muuten täs uimassa. Hirvee määrä oli venäläisiä altaassa.
Yks symppiksen näkönen venäläinen nainen oli huvittava kun se varasi altaassa jonku hierovan suihkun ja sillä meinas veden paineen takia lähteä uimapuvun yläosan olkaimet. Lähdin sit lipumaan jonneki muualle, ja kun palasin takasin niin se oli siellä vieläkin ja uimapuku meinas lähteä ja piti käsillään rintsikkaosan kuppeja paikallaan.

Se ei siis ollu mikään tyrkky, vaan mulle tuli olo että poloinen aatteli varmaan että "kerran kun pääsee sieltä tunguškalta tämmöseen paikkaan niin nakotan tässä ainaki puoli tuntia". (n)

(Tosin ne kaikki venäläiset jumitti kaikissa porejutuissa niin että muut ei päässeet niihin)

En tiedä mut mulla on ihme tapa nukkumaanmennessä suihkauttaa hajuvettä.
Mies rojahtaa usein väsyneenä sohvalle joten siitä hajuvedestä ei oo mitään hyötyä sinänsä mulla makkarissa. Enkä mä kuvittele olevani joku Marilyn Monroe.

Mut se on vaan mukava nukkua puhtaissa lakanoissa ja hajuveden kans. Arjen pieni ylellisyys. :D

Taidan mennä nukkumaan tällä kertaa Yves Saint Laurentin haisuissa/käryssä...öitä. :)

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja KalaMies
En tiedä mut mulla on ihme tapa nukkumaanmennessä suihkauttaa hajuvettä.
Mies rojahtaa usein väsyneenä sohvalle joten siitä hajuvedestä ei oo mitään hyötyä sinänsä mulla makkarissa. Enkä mä kuvittele olevani joku Marilyn Monroe.

Mut se on vaan mukava nukkua puhtaissa lakanoissa ja hajuveden kans. Arjen pieni ylellisyys. :D

Taidan mennä nukkumaan tällä kertaa Yves Saint Laurentin haisuissa/käryssä...öitä. :)
Ainakin pierun haju peittyy hetkeksi.

Niin ja hyvät yöt!

Yhteistyössä