No sä täydennät sitä tietty.Muksut sai joululahjaks suklaa-Monopolyn. Nyt ne ei raaski pelata sitä kun se ois melkein kertakäyttöinen peli.
No sä täydennät sitä tietty.Muksut sai joululahjaks suklaa-Monopolyn. Nyt ne ei raaski pelata sitä kun se ois melkein kertakäyttöinen peli.
Sä sitte pisnesmiehenä keksit uuden liikeidean: 24.12 saa avata viimesen luukun ja koko kalenterin, eli kalenteri on jotain karkkia kans.Toivottavasti vain ne suklaat sieltä kalenterista tai toivotaan edes, että se oli suklaakalenteri?
Öö..miten?No sä täydennät sitä tietty.
Lisäsuklaalla. Vai mikä osa siitä oli suklaata, kaikki?Öö..miten?
ehkä ei mutta ei ne naimista haittaaNo ei poliisi mua niistä pidättämään tule, mut ei ne mukavatkaan ole tuossa vyötäröllä.
keitä kaffeet ja kaada siivu konjamiinia kylkeenMulla ois vielä 1 pandan suomi mustikka-vanilja rasia.
Mies osti itelleen eilen 2 joulupukkisuklaarasiaa 50% alennuksella. Taitaa ukolla on konvehteja jotain 5 tai 6 ja 1 vajaa.
Mie oon kyllä suklaata syönnyt tarpeeksi että ällöttää makea
Kaffeeta kyl voisi juua mut alkoholia ei meil juua.keitä kaffeet ja kaada siivu konjamiinia kylkeen
alkaa suklaat uppoomaan
mun appivanhemmat ja niiden tytär on samixiiDodiiii.... Aloitettiin koko perhe pelaamaan, ehdittiin pelata alle 5 minuuttia kun mies nakkas jo korttinsa pöydälle ja totes et pelakkaa te, ei huvita enää Nyt näemmä mulle pidetään jonkunasteista mykkäkoulua
Sattuneesta syystä mä pelaan yleensä kolmistaan muksujen kanssa, viimeks isukin osallistuessa lensi Afrikan tähden pelinappulat pitkin pöytää.... Että miten niin huono häviäjä
Ai että nuo hautuu ukolla koko joulukuun ja sitten 24pvä akka saa syödä neHelppoa kuin heinänteko. Business finlandissa on jo rahoitus vetämässä. 24 syödään oheinen luukku
katso liitettä 9121
ai kauhee mikä pirttihirmu sie ootkaanKaffeeta kyl voisi juua mut alkoholia ei meil juua.
Eiköhän suklaa maistu taas parin päivän tai viikon/ kuukauden päästä
Nuo kadut on suklaalaattoina, muu on pahvia.Lisäsuklaalla. Vai mikä osa siitä oli suklaata, kaikki?
Miten se kehtaa kiukutella noin ja näyttää lapsille huonoa esimerkkiäDodiiii.... Aloitettiin koko perhe pelaamaan, ehdittiin pelata alle 5 minuuttia kun mies nakkas jo korttinsa pöydälle ja totes et pelakkaa te, ei huvita enää Nyt näemmä mulle pidetään jonkunasteista mykkäkoulua
Sattuneesta syystä mä pelaan yleensä kolmistaan muksujen kanssa, viimeks isukin osallistuessa lensi Afrikan tähden pelinappulat pitkin pöytää.... Että miten niin huono häviäjä
Luulis että businessmiehet myisi sitten lisää katuaNuo kadut on suklaalaattoina, muu on pahvia.
Erottaja...
Joo niin oon ihan gauhee.Pillua sentään saa vieläai kauhee mikä pirttihirmu sie ootkaan
Hikistä smegusuklaataHelppoa kuin heinänteko. Business finlandissa on jo rahoitus vetämässä. 24 syödään oheinen luukku
katso liitettä 9121
Kuulostaa hieman lapselliselta. Pelaako miehesi pleikkaa?Dodiiii.... Aloitettiin koko perhe pelaamaan, ehdittiin pelata alle 5 minuuttia kun mies nakkas jo korttinsa pöydälle ja totes et pelakkaa te, ei huvita enää Nyt näemmä mulle pidetään jonkunasteista mykkäkoulua
Onneks sun mies ei taida olla kilpaurheilija.Dodiiii.... Aloitettiin koko perhe pelaamaan, ehdittiin pelata alle 5 minuuttia kun mies nakkas jo korttinsa pöydälle ja totes et pelakkaa te, ei huvita enää Nyt näemmä mulle pidetään jonkunasteista mykkäkoulua
Mä voin laittaa kummatkin jos sulla on takeet siitä etten saa bannia.No tottakai. Tosin alastonkuva olisi parempi, koska lihakset painaa enemmän kuin läski.
Jaa-a... Oikeastaan hyvää esimerkkiä, sellaisen kanssa ei enää pelata joka kiukutteleeMiten se kehtaa kiukutella noin ja näyttää lapsille huonoa esimerkkiä
Ei, onneksKuulostaa hieman lapselliselta. Pelaako miehesi pleikkaa?