En tiedä. Mua on kiusattu aika paljon täällä n. 1-2v. aikana. Muitakin mustia on kiusattu.mekki: Mitä sää olet tehnyt kun ei voi vastata vai onko tänään ollut kiusaajia paljon paikalla minkävuoksi tiukennettu?
En tiedä. Mua on kiusattu aika paljon täällä n. 1-2v. aikana. Muitakin mustia on kiusattu.mekki: Mitä sää olet tehnyt kun ei voi vastata vai onko tänään ollut kiusaajia paljon paikalla minkävuoksi tiukennettu?
Mutta sulla uusi nikki nyt... tänään/eilen ilmeisesti tapahtunut jotain miksi sulle ei saa vastata...En tiedä. Mua on kiusattu aika paljon täällä n. 1-2v. aikana. Muitakin mustia on kiusattu.
Muille voi kyllä vastata
Aijuu.. En tiedä sitten.Mutta sulla uusi nikki nyt... tänään/eilen ilmeisesti tapahtunut jotain miksi sulle ei saa vastata...
Okei kel paa kai kki tekstikään. Aautomooode on ssekaiisiin
Mä saan ainakin hälle vastata, kato vaikka:Mutta sulla uusi nikki nyt... tänään/eilen ilmeisesti tapahtunut jotain miksi sulle ei saa vastata...
VastataAijuu.. En tiedä sitten.
Mä saan ainakin hälle vastata, kato vaikka:
Vastata
lälläääMä saan ainakin hälle vastata, kato vaikka:
Vastata
SikariaMinä menen aamulla käymään siellä Kuubassa, tai kyllä kai olen siellä koko päivän tai useammankin. Ei kannata pyytää talvisaappaita, niitä tuskin sieltä löytyy. Viimekerralla, kun kävin sillä niin en edes löytänyt saksia mistään kaupasta. Vessapaperi kuitenkin oli hotellissa
Aurinkoa ja alkoholia piisaa ja hyvää musiikkia