Niin sataa täälläkin ja vesirännit rämisee ikkunan takanaVittu kun sataa. Aina sataa!
Mun pipo on märkä ja kurahousut hiostaa.Niin sataa täälläkin ja vesirännit rämisee ikkunan takana
ei ole herkkua olla ulkotöissä tuommosella koiranilmallaMun pipo on märkä ja kurahousut hiostaa.
Mun pipo on märkä ja kurahousut hiostaa.
Näköjään, on varmaan harjotellut tarpeeksimahtu kuitenkin vielä suuhun
Toisaalta, vois samoa, että jokainen päivä tästä eteenpäin töissä on yhtä kuin yksi päivä helmikuisessa Espanjassa.ei ole herkkua olla ulkotöissä tuommosella koiranilmalla
Otin kuvan missä mul on pöksyt kintuissa. Viihdytän teitä sit illemmalla sillä. -toisaalla...
Samaa valitin äsken miehelle.
tuu tänne, täällä on lunta
Mä ja ellu tullaan kämppäkavereiksi.tuu tänne, täällä on lunta
kolmen kimppa ei voi olla väärin jos on 2n+mMä ja ellu tullaan kämppäkavereiksi.
Hölö hölö sinunlainen lapamato ei saa ees yhtä naistakolmen kimppa ei voi olla väärin jos on 2n+m
totta mutta onhan se kiva haaveillaHölö hölö sinunlainen lapamato ei saa ees yhtä naista
On muutakin etua. Toinen siivoaa ja toinen kokkaa.kolmen kimppa ei voi olla väärin jos on 2n+m
Kyllä hällä ottajia riittää.Hölö hölö sinunlainen lapamato ei saa ees yhtä naista
minä kyllä ite kokkaan sapuskat voit leipoa jos haluatOn muutakin etua. Toinen siivoaa ja toinen kokkaa.
Eiku mä makaan sohvalla ja leikin mun mirrin kanssa.minä kyllä ite kokkaan sapuskat voit leipoa jos haluat
eltsu saa siivota kun on siivousnazi
ei näy muutaku naisten keskikohtia