Ai jestas. Tänään vasta hokasin miten ihunat nappisilmät miehellä on.
Ollaan shoppailemassa.
Ai jestas. Tänään vasta hokasin miten ihunat nappisilmät miehellä on.
Ollaan shoppailemassa.
Hah hah Nää, naishieroja.ai joku futisjoukkue
En minä hänen rahoistaan kysellyt!En ole hermostunut, vaan sanon asiat niin kuin ne on .
Oikeesti, kenenkään rahankäyttö ei kuulu sulle pätkääkään! Hierojalla käynti on ihan eri asia, mistä olen puhunut: naprapaatilla 1 kerta riittää, osteopaatilla useampi. Sekotat vaan asioita.
Kiitti halauksestaKuinka vanhoja kissat oli? mitenkä se yöllä nukkuessa niin
surullista
*halaus*
kyllä mekin kovasti sanottiin että uutta ei sitten tule mutta kyllä mieli on muuttunut... on niin hiljaista ja tuntuu että puuttuu jotain. perhe ei ole ehjä,kokonainen
Onneksi ei meinannu tulla housuunVoi juukelis, nyt jysähti lujaa Meinas mennä kaffeet väärään kurkkuun
Eli siis taas ukostaa
Mitäs shoppailette?Ai jestas. Tänään vasta hokasin miten ihunat nappisilmät miehellä on.
Ollaan shoppailemassa.
Mitäs shoppailette?
mun pitäisi saada myös mies ostoksille, se tarvisisi ainakin uusia kalsareita. Eilen illalla kyykistyi pelkissä kalsareissa ja hups, pallit pullahti housusta ulos kun välilihan kohdalla kalsareissa oli reikä.... ei ollut huomannut. ai hitto että nauratti
Ei sentään Jännä ku jytisee välillä noin lujaa mut aurinko paistaa samaan aikaanOnneksi ei meinannu tulla housuun
surullista.Kiitti halauksesta
Tyttökissa oli n 8 v ja poikakissa muutaman vuoden nuorempi. Eläinlääkärin mukaan sairaskohtaus,niin äkillinen että kissa kuoli nukkuessaJoko sydämeen liittyvä tai aivohalvaus..Poika ikävöi kovasti kaveriaan.
Juuh kissat on perheenjäseniä ja tärkeitä,osa perhettä.
Viime kesänä makoilin sängyllä ihan rauhassa, kun yhtä äkkiä kajahti ihan kunnon ukkosjyrinä.Voi juukelis, nyt jysähti lujaa Meinas mennä kaffeet väärään kurkkuun
Eli siis taas ukostaa
Osti kengät.Mitäs shoppailette?
mun pitäisi saada myös mies ostoksille, se tarvisisi ainakin uusia kalsareita. Eilen illalla kyykistyi pelkissä kalsareissa ja hups, pallit pullahti housusta ulos kun välilihan kohdalla kalsareissa oli reikä.... ei ollut huomannut. ai hitto että nauratti
Se kyl hippasen verran säikäyttää ku ilman ennakkovarotusta yhtäkkiä vaan rysähtää. Meillä jokunen(8-9) vuosi sitten kuulu aivan järjetön räsähdys yöllä kun ukkosti, huomattiin seuraavana päivänä et viereisessä metikössä oli ilmeisesti salama räsäyttäny yhen koivun kun se oli halki ja musta, ei kuitenkaan onneks onnistunut metsää polttaan.Viime kesänä makoilin sängyllä ihan rauhassa, kun yhtä äkkiä kajahti ihan kunnon ukkosjyrinä.
Tässä talossa kaikui rappukäytävässäkin niinkun se olis iskenyt sinne
Joo olen hypännyt lukuisat kerrat ilmaan säikähyksestä, kun on jyrähtänyt ihan kodin yläpuolellaSe kyl hippasen verran säikäyttää ku ilman ennakkovarotusta yhtäkkiä vaan rysähtää. Meillä jokunen(8-9) vuosi sitten kuulu aivan järjetön räsähdys yöllä kun ukkosti, huomattiin seuraavana päivänä et viereisessä metikössä oli ilmeisesti salama räsäyttäny yhen koivun kun se oli halki ja musta, ei kuitenkaan onneks onnistunut metsää polttaan.
Kyllä siinä säikähtää kun yhtäkkiä jyrähtää / pamahtaa ihan lähelläJoo olen hypännyt lukuisat kerrat ilmaan säikähyksestä, kun on jyrähtänyt ihan kodin yläpuolella
Hierojaan ei ole mutta alkoholiin kyllä riittää,monesko kylmä lonkero on menossa?Kylmä lonkero.
Mies maksaa. Toka juoma. Mikä moraali saarnaaja luulet olevasi?Hierojaan ei ole mutta alkoholiin kyllä riittää,monesko kylmä lonkero on menossa?
Montako tuopillista juot ennenkun tulet känniin?Mies maksaa. Toka juoma. Mikä moraali saarnaaja luulet olevasi?
Sä pääsit nyt näköjään johkin kuulusteluunMies maksaa. Toka juoma. Mikä moraali saarnaaja luulet olevasi?