Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos on varattu? :rolleyes:
Pokaa se silti:coffee::coffee:
Nii ja huomenta.

Pyörin sit kaksitoista tuntia sängyssä.

Mikä vittu on, ku herää kesken unien ilman mitään syytä ja kun se toistuu kolmannen kerran yön aikana, alkaa jo vituttaakin niin paljon ettei uni tuu takaisin. :mad:

(ja ei, en juonut yhtäainutta olutta tai muuta alkoholipitoista eilen)


Niiiiin ärsyttää nyt ku kerrankin ois saanut nukkua niin paskat. :cautious:
Toi on kyllä syvältä, käynyt kanssa tosi usein noin ettei uni vaan tule tai sitten tulee, mutta se uni on pelkkää torkahtelua koko yön(n)
 
vierailija
"Joh 19:28 Ja cuin Jesus tiesi jo caicki täytetyxi: ja että Ramattu täytetäisin/ sanoi hän: Minä janon. Oli sijs yxi astia pandu etickata täyten.
Joh 19:29 Ja he täytit sienen eticalla/ ja panit sen ymbärille Isoppia/ ja pidit sitä hänen suuns edes.
Joh 19:30 Cosca Jesus oli etickata juonut/ sanoi hän: se on täytetty: callisti pääns ja andoi hengens."
 
Poika: ”Äiti miks sä nyt aloit meikkaa?”
Minä: ”Yritän pokaa sieltä jonkun rikkaan lätkähemmon!”
Poika: ”Ootsä ny tosissas sähän oot varattu!”

Kyllä noita on helppo vedättää!:eek:
 
Enhämmä mitään lätkähemmon rahoja tarvii saati hemmoa vaan käyn pojan kukkarolla kun siitä tulee ritch ja feimos!:rolleyes::D
 
se myös heikentää unen laatua. vaikka saat unen päästä kiinni nopeammin on alkoholin avulla nukutut tunnit yhtä tyhjän kanssa ja nukut hyvin vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä.
Kyllä ja ei. Tuossa kuukausi-pari sitten oli unettomuusjakso jonka aikana totesin että alkoholipaukku iltaisin vain juoksuttaa yöllä vessassa. Ilman apuaineita nukuin kuin pikku vauva.

No, nyt mulla on menny viikko surkeista surkeimmilla unilla. Hain eilen Alkosta Fernet-Brancaa, nukuin sikeästi, samoin mies.
Joskus sitä alkoholia tarvitaan sysäämään kroppa ja mieli unille, mut pitemmän päälle sitä ei saa käyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kyllä ja ei. Tuossa kuukausi-pari sitten oli unettomuusjakso jonka aikana totesin että alkoholipaukku iltaisin vain juoksuttaa yöllä vessassa. Ilman apuaineita nukuin kuin pikku vauva.

No, nyt mulla on menny viikko surkeista surkeimmilla unilla. Hain eilen Alkosta Fernet-Brancaa, nukuin sikeästi, samoin mies.
Joskus sitä alkoholia tarvitaan sysäämään kroppa ja mieli unille, mut pitemmän päälle sitä ei saa käyttää.
Sitä riittää korkillinen, mut ei edes joka ilta. Osaatko sanoa, mitä kaikkea se sisältää? Ikivanha juoma ja maailman myydyimpiä on yhä:whistle:
 
r0s
Kyllä ja ei. Tuossa kuukausi-pari sitten oli unettomuusjakso jonka aikana totesin että alkoholipaukku iltaisin vain juoksuttaa yöllä vessassa. Ilman apuaineita nukuin kuin pikku vauva.

No, nyt mulla on menny viikko surkeista surkeimmilla unilla. Hain eilen Alkosta Fernet-Brancaa, nukuin sikeästi, samoin mies.
Joskus sitä alkoholia tarvitaan sysäämään kroppa ja mieli unille, mut pitemmän päälle sitä ei saa käyttää.

Hyi kamala Fernet-Brancalle! :sick: Mä yritän ajtella sitä seuraavan kerran ku ei tuu uni silmään. Varmasti uni tulee oitis jotta pääsen sen maun miettimisestä. :ROFLMAO:


(mut ku mulla ei oo ees vessahätä vaan herään ja ihmettelen, miksi heräsin ja sit käännän ja väännään ja on kuuma ja seuraavaksi kylmä ja sit saan unen vain herätäkseni uudelleen ihmettelemään miksi heräsin ja...)
 
Hyi kamala Fernet-Brancalle! :sick: Mä yritän ajtella sitä seuraavan kerran ku ei tuu uni silmään. Varmasti uni tulee oitis jotta pääsen sen maun miettimisestä. :ROFLMAO:


(mut ku mulla ei oo ees vessahätä vaan herään ja ihmettelen, miksi heräsin ja sit käännän ja väännään ja on kuuma ja seuraavaksi kylmä ja sit saan unen vain herätäkseni uudelleen ihmettelemään miksi heräsin ja...)
Kurjaa :(
Mulla on kans välillä tuollaista.
 

Yhteistyössä