Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älkää käyttäkö lähihoitajasta lyhennettä lähäri. se on todella typerää ja kertoo sanan käyttäjän äo:sta sitä ettei se ole kovin suuri. se sana kuulostaa jollekin läähättäjälle....
ja ei,en ole itse lähihoitaja joten se ei liity minuun muuten kun että kuulosta todella typerälle.
 
r0s
No sitä mitä ros söi.

Ja se oli Ros joka jankutti eikä tajua alkoholin haittoja :rolleyes::cautious:

Äläkä sä puutu.
Sinä 0olet se joka jankuttaa. Ja mä tajuan alkoholin haitat, etenkin sen että yli seitsemän annosta viikossa nostaa merkittävästi syöpäriskiä joka mulla muutenkin on koholla.

Mutta ei alkoholi -oikeasti!- vaikuta unen laatuun enää elimistöstä kokonaan poistuttuaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Nii ja huomenta.

Pyörin sit kaksitoista tuntia sängyssä.

Mikä vittu on, ku herää kesken unien ilman mitään syytä ja kun se toistuu kolmannen kerran yön aikana, alkaa jo vituttaakin niin paljon ettei uni tuu takaisin. :mad:

(ja ei, en juonut yhtäainutta olutta tai muuta alkoholipitoista eilen)


Niiiiin ärsyttää nyt ku kerrankin ois saanut nukkua niin paskat. :cautious:
 
vierailija
Sinä 0olet se joka jankuttaa. Ja mä tajuan alkoholin haitat, etenkin sen että yli seitsemän annosta viikossa nostaa merkittävästi syöpäriskiä joka mulla muutenkin on koholla.

Mutta ei alkoholi -oikeasti!- vaikuta unen laatuun enää elimistöstä kokonaan poistuttuaan.
Älä ala taas jankuttamaan. Alkoholi heikentää unen laatua. Tutkimukset on siitä tehty.
 
vierailija
Nii ja huomenta.

Pyörin sit kaksitoista tuntia sängyssä.

Mikä vittu on, ku herää kesken unien ilman mitään syytä ja kun se toistuu kolmannen kerran yön aikana, alkaa jo vituttaakin niin paljon ettei uni tuu takaisin. :mad:

(ja ei, en juonut yhtäainutta olutta tai muuta alkoholipitoista eilen)


Niiiiin ärsyttää nyt ku kerrankin ois saanut nukkua niin paskat. :cautious:
Joit jotain sopimatonta eilen
 

Yhteistyössä