En kärsi pierufetissistä enkä mistään facesittingistä, eli en nuuhki
Enkä edelleenkään ole rättisen serkku.
En kärsi pierufetissistä enkä mistään facesittingistä, eli en nuuhki
Ne nyt ei ainakaan haise. Parempi pieru pimpistä kuin persiistäPimppipierut haisee kuulema tosi pahalle, mä taas en tiedä mitä ne on?
No eihän ne haise kun pinpissä ei ole kakkaaPimppipierut haisee kuulema tosi pahalle, mä taas en tiedä mitä ne on?
Päätä pölkylle kun tuollaista rahvas kehtaa väittää!No niin haisee naisten ja rinsessojenkin. Ja ne vasta pahalle haiseekin.
Kirjoitusvirheitä. Huomio huomio. Piipaapiipaa.Joo nyt on pakko mennä, menee meno niin levottimaksi jo. Pahoittelen
shhh oletEnkä edelleenkään ole rättisen serkku.
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/301128/Gradu_Final.pdfhttps://youtu.be/8vKfDAYHE04?t=36
Pohjoistuuli on aina kylmä, unohtuu vaan helposti. Wienanmereltä ne tuulet saavat hyvät vauhdit eikä mikään lämmitä niitä, jos maakin on kylmä, kuten keväällä jäinen.
Tuota toista videota täytyy muistaa kans katella ajoittain.
Eihän ne haise. Sehän on vain ilmaa joka on sinne pumppaantunutPimppipierut haisee kuulema tosi pahalle, mä taas en tiedä mitä ne on?
Pokaa seHuomenta, kohta tunti alkaa. Aulassa on söpö lähäri opiskelija.
Sinä 0olet se joka jankuttaa. Ja mä tajuan alkoholin haitat, etenkin sen että yli seitsemän annosta viikossa nostaa merkittävästi syöpäriskiä joka mulla muutenkin on koholla.No sitä mitä ros söi.
Ja se oli Ros joka jankutti eikä tajua alkoholin haittoja
Äläkä sä puutu.
Älä ala taas jankuttamaan. Alkoholi heikentää unen laatua. Tutkimukset on siitä tehty.Sinä 0olet se joka jankuttaa. Ja mä tajuan alkoholin haitat, etenkin sen että yli seitsemän annosta viikossa nostaa merkittävästi syöpäriskiä joka mulla muutenkin on koholla.
Mutta ei alkoholi -oikeasti!- vaikuta unen laatuun enää elimistöstä kokonaan poistuttuaan.
Joit jotain sopimatonta eilenNii ja huomenta.
Pyörin sit kaksitoista tuntia sängyssä.
Mikä vittu on, ku herää kesken unien ilman mitään syytä ja kun se toistuu kolmannen kerran yön aikana, alkaa jo vituttaakin niin paljon ettei uni tuu takaisin.
(ja ei, en juonut yhtäainutta olutta tai muuta alkoholipitoista eilen)
Niiiiin ärsyttää nyt ku kerrankin ois saanut nukkua niin paskat.
Pidä silmäsi pois kaikenmailman läähäreistäHuomenta, kohta tunti alkaa. Aulassa on söpö lähäri opiskelija.
Jos on varattu?Pokaa se
Miksi?Pidä silmäsi pois kaikenmailman läähäreistä
Etkös itse ole?Jos on varattu?
Onhan sulla se miehesi ja minäMiksi?
NiinOnhan sulla se miehesi ja minä
Se on toinen juttu.Etkös itse ole?
Joko sitä on tai ei ole. Vastauksestasi voi päätellä, että et ole varattu. Miksi sitä ei voi sanoa?Se on toinen juttu.