Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Nonniii, sillälailla...on sitä näköjään muitakin jotka heittää vanhentunutta ruokaa roskiiiin..tui tui, miltä tuntuu olla syypää ilmastonmuutokseen ja hiilijalanjäljen kasvattamiseen?:barefoot::barefoot:
Itseasiassa tämä on parempi heittää biojätteeseen. Saadaan siitä biodieseliä. Biodiesel on ekologisempaa kuin sähköauton käyttäminen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Mä mitään puuttunut vaan autoin rosia:unsure:
ja tavallaan suakin, kun halusin auttaa sua ymmärtämään ettei joka asiasta väkätys ole hyväksi sunkaan terveydelle:unsure:
Höpöhöpö. No se ei ole auttamista jos kiellät totuuden. Kuten akela sanoi niin alkoholin nauttiminen heikentää yöunta. Mä väkätän vaan asioista jotka on totta. Inhottaa kun tosiasioita pitää kieltää vaan siksi kun harmaa on oikeassa... :rolleyes:
 
Höpöhöpö. No se ei ole auttamista jos kiellät totuuden. Kuten akela sanoi niin alkoholin nauttiminen heikentää yöunta. Mä väkätän vaan asioista jotka on totta. Inhottaa kun tosiasioita pitää kieltää vaan siksi kun harmaa on oikeassa... :rolleyes:
Riippuu määrästä. Pieni määrä rentouttaa ja rauhoittaa. Isoisän äiti vetäsi joka ilta yhden vodkashotin ja eli 102 vuotiaaksi.
 

Yhteistyössä