Eilen nautit olutta... ja aika usein. toki vasta kotona.
Jep! Oluella saa mukavan alun uneen. Humala rentouttaa. -Siis se kasvi.
Eilen nautit olutta... ja aika usein. toki vasta kotona.
se myös heikentää unen laatua. vaikka saat unen päästä kiinni nopeammin on alkoholin avulla nukutut tunnit yhtä tyhjän kanssa ja nukut hyvin vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä.Jep! Oluella saa mukavan alun uneen. Humala rentouttaa. -Siis se kasvi.
Ryssänkirkko on paras unise myös heikentää unen laatua. vaikka saat unen päästä kiinni nopeammin on alkoholin avulla nukutut tunnit yhtä tyhjän kanssa ja nukut hyvin vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä.
se myös heikentää unen laatua. vaikka saat unen päästä kiinni nopeammin on alkoholin avulla nukutut tunnit yhtä tyhjän kanssa ja nukut hyvin vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä.
Nnii. Jos juon oluen ennen saunaa kuudelta ja toisen seiskan maissa saunassa niin mä olen kyllä ysiltä jo nollapromilleilla. Ja harvemmin ennen kymmentä nukkumaan menen.
se myös heikentää unen laatua. vaikka saat unen päästä kiinni nopeammin on alkoholin avulla nukutut tunnit yhtä tyhjän kanssa ja nukut hyvin vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä.
En tiedä onko hyvää mutta mä en söisi sitä.No päivää tänne.
Nyt tarvitaan apuja. Löysin pakkasesta hunajamarinoitua kanasuikaleita, viimeinen käyttöpäivä ollut marraskuussa 2018. Vieläkös sitä voi syödä, jos sen sulattaa ja kypsentää?
Se on totta että alkoholi huonontaa unen laatua.
laita kompostiinNo päivää tänne.
Nyt tarvitaan apuja. Löysin pakkasesta hunajamarinoitua kanasuikaleita, viimeinen käyttöpäivä ollut marraskuussa 2018. Vieläkös sitä voi syödä, jos sen sulattaa ja kypsentää?
Sianliha, broileri säilyy pakastimessa 3–6 kkNo päivää tänne.
No en mä itse sitä söisikään. Lapsille ajattelin tarjotaEn tiedä onko hyvää mutta mä en söisi sitä.
viisas kultsiSe on totta että alkoholi huonontaa unen laatua.
Et tarjoa.No en mä itse sitä söisikään. Lapsille ajattelin tarjota
laita kompostiin
Sääli heittää ruokaa pois. Sinne se vaan oli hautautunut mansikoiden alle...Sianliha, broileri säilyy pakastimessa 3–6 kk
joten viskaa mäkeen ne
No ei ooSe on totta että alkoholi huonontaa unen laatua.
Lapsethan syö muutenkin kaikkea maasta löytynyttä. Vastustuskyky vaan kehittyyEt tarjoa.
onhan se mutta uusi paketti maksaa jotain 2,80€Sääli heittää ruokaa pois. Sinne se vaan oli hautautunut mansikoiden alle...
Silläkin rahalla saa askin sippiBostoniaonhan se mutta uusi paketti maksaa jotain 2,80€
No joo, en vaan jaksaisi käydä kaupassa. Jotain sapuskaa täytyy tehdä huomiseksi. Täytyy mennä uudestaan tonkimaan pakastimeenonhan se mutta uusi paketti maksaa jotain 2,80€
Kyllä on. Älä vänkää vastaan.No ei oo
Puhuin vain itsestäniKyllä on. Älä vänkää vastaan.
Hyh hyh.. Ei silti tarjota mitä tahansa ruoaksi.Lapsethan syö muutenkin kaikkea maasta löytynyttä. Vastustuskyky vaan kehittyy