Ohoh, hienoa!Olen itsekin lomalla parhaillaan... Enkä oo tehnyt töitä viikkoon.
Ohoh, hienoa!Olen itsekin lomalla parhaillaan... Enkä oo tehnyt töitä viikkoon.
Meillä oli doberman kun olen nuori. Se oli kiltti ku mikä eikä haukkunut ikinä. En koskaan kuullut."Mihin mä hukkasin sen kaatamani mummon raadon..."
Mulla on varsinaisia beivats videoita (oikein hidastettuja) kun karvavaava nousee vedestä ja juoksee! Kalpene Pamela Andersson!"Mihin mä hukkasin sen kaatamani mummon raadon..."
Sanoako_mielipiteensä_dobermanneista_vai_ollako_kohteliaasti_hiljaa...Meillä oli doberman kun olen nuori. Se oli kiltti ku mikä eikä haukkunut ikinä. En koskaan kuullut.
Juu en halua nähdä sun Playa del Inglesin lomaromanssikuvia siitä ravintolanpitäjästä...Mulla on varsinaisia beivats videoita (oikein hidastettuja) kun karvavaava nousee vedestä ja juoksee! Kalpene Pamela Andersson!
No eihän se voinu haukkua ku suussa oli koko ajan jonkun kaulavaltimo.Meillä oli doberman kun olen nuori. Se oli kiltti ku mikä eikä haukkunut ikinä. En koskaan kuullut.
HöpöhöpöNo eihän se voinu haukkua ku suussa oli koko ajan jonkun kaulavaltimo.
Edellinen dobbe oli kiltti ja tuli toimeen kaikkien kanssa, vaikka toinen koira haukkas kylestä palasen ni ei ollu millänsäkään, jatko vaan leikkejä.Meillä oli doberman kun olen nuori. Se oli kiltti ku mikä eikä haukkunut ikinä. En koskaan kuullut.
Öitä!Pakko mennä nukkumaan. Huomenna mettähommiin. Hyvät yöt kaikille!
Edellinen dobbe oli kiltti ja tuli toimeen kaikkien kanssa, vaikka toinen koira haukkas kylestä palasen ni ei ollu millänsäkään, jatko vaan leikkejä.
Tää nykynen tulee toimeen niiden urosten kanssa joiden kanssa ollu ihan vauvasta, muut urokset se syö. Ja syö oikeastaan kenet vain käskystä ja jos joku käy kiinni. Melko reaktiivinen tapaus, ei oo siis ihan helppo, mutta onhan sen kanssa oppinut olemaan ja tietää jo sen metkut.
Ihana koira, ja erikoinen muutenkin kun olla voi. Tekee muun muassa kuperkeikkoja!
Hui, pimeellä lähtee mönkkäriajelulle.Voin lähetellä kuperkeikkavidioita yksärillä jossain vaiheessa!!
Nyt meen saunan lämmitykseen.
Mies läks mönkällä mettään!
Kauniita unia ja hattaran kuvia!Pakko mennä nukkumaan. Huomenna mettähommiin. Hyvät yöt kaikille!
Siinnon hyvät valot.Hui, pimeellä lähtee mönkkäriajelulle.
Karvavaava-kuvia odotellessa.
"Tää nykynen tulee toimeen niiden urosten kanssa joiden kanssa ollu ihan vauvasta, muut urokset se syö. Ja syö oikeastaan kenet vain käskystä ja jos joku käy kiinni. Melko reaktiivinen tapaus,"
Huomiseen.Siinnon hyvät valot.
Laitethan kuha kerkkii!
Huomenna!
Kunnioitusta herättäviä, aivan loistavia vahtikoiria, tottelevaisia, jos on koulutettu hyvin.Sanoako_mielipiteensä_dobermanneista_vai_ollako_kohteliaasti_hiljaa...
Onkos koiriesi esivanhemmilla juuret Lauttasaareen niin yhdellä sukulaisella on ollut palkitut yksilöt kauan sitten ja pennut oli haluttuja.Edellinen dobbe oli kiltti ja tuli toimeen kaikkien kanssa, vaikka toinen koira haukkas kylestä palasen ni ei ollu millänsäkään, jatko vaan leikkejä.
Tää nykynen tulee toimeen niiden urosten kanssa joiden kanssa ollu ihan vauvasta, muut urokset se syö. Ja syö oikeastaan kenet vain käskystä ja jos joku käy kiinni. Melko reaktiivinen tapaus, ei oo siis ihan helppo, mutta onhan sen kanssa oppinut olemaan ja tietää jo sen metkut.
Ihana koira, ja erikoinen muutenkin kun olla voi. Tekee muun muassa kuperkeikkoja!
En, vaan kilteillekin dobbeille ja rotikoille on käyny niin että ovat tulkinneet jonkun tilanteen päin seiniä, eli alkaneet puolustaa isäntäväkeä väärässä paikassa tms.Kunnioitusta herättäviä, aivan loistavia vahtikoiria, tottelevaisia, jos on koulutettu hyvin.
Ootko katsonut leffoja, joissa ne on olleet pahoja hyviksille?
Tää on ihan ehtä idän ihme, rajan takaa, ja nuoresta iästään huolimatta tää on jo 4. paikka koiralla mutta me tarjottiin ainoa koti ja ihan loppuelämäks. Onhan tämä jostakin palkintokennelistä mutta se ei meitä kiinnosta alkuunkaan. Koira on loistava yksilö meidän perheeseen kaikin puolin!Onkos koiriesi esivanhemmilla juuret Lauttasaareen niin yhdellä sukulaisella on ollut palkitut yksilöt kauan sitten ja pennut oli haluttuja.