Mulla ois pakkasessa, jos haluatJätskin himo iski.
Mulla ois pakkasessa, jos haluatJätskin himo iski.
Välillä iskee,sitten häviää jos on ostamattaJätskin himo iski.
Kinuskikastetta ja kermavaahtoa kans? Tekee mieli isoa annosta.Mulla ois pakkasessa, jos haluat
Mä ostan huomenna 2-3 eri makuista jäätelöä, kinuskia ja kermaa.Välillä iskee,sitten häviää jos on ostamatta
mulla olis lääkettä lihan himoon mutta en bannien pelossa uskalla laittaa kuvaajyystöä ja creampie kans? Tekee mieli isoa.
On sekin himo mutta sitä ei saa kaupasta.mulla olis lääkettä lihan himoon mutta en bannien pelossa uskalla laittaa kuvaa
multa saisit ja ihan ilmatteeksOn sekin himo mutta sitä ei saa kaupasta.
Hyvää matkaa - ja onhan sulla tällainen mukana;Aaha, täytyypä lähteä tekemään kiekkoilijalle palveluksia, eli purkaa kamat. Kiekkoilijan täytyy muka venyä ja syödä proteiinia nyt!
Sitte saunaan! Nyt on Vetelän viimeset saunat vähään aikaan!
Mukavaa illan katkoa!
herkkuorkkuMä ostan huomenna 2-3 eri makuista jäätelöä, kinuskia ja kermaa.
Hmm..multa saisit ja ihan ilmatteeks
Tosin, jos katselee harmaan kirjoituksia, niin mulla on ehkä sittenkin ollut tosi hyvä syksy.
On Ellu Ja Aqela ja Kais ja kaikki!
Kauraleipää lohella ja tuorejuustolla, Sharon hedelmä ja glögiä*mussuttaa fetasalaattia*
Ei, mutta voin ostaaKinuskikastetta ja kermavaahtoa kans? Tekee mieli isoa annosta.
Ei, mutta voin ostaa
Toi on suolakaramellia
No nii, ne lanseeras jo siitä ruutiksen viimekesän seisokista pehmiksen lintsilleOijoi..
Tee sä ensinsuksikaa vttuun ja määlit suuhun
liioitteliit kummiski aika reilustiNo nii, ne lanseeras jo siitä ruutiksen viimekesän seisokista pehmiksen lintsille
Jaa mää?liioitteliit kummiski aika reilusti
prinssinnakki olis sopiva sanaJaa mää?
Enhän mää ole ees ikinä nähnyt sun nakkias irl
Eiku siis toi jälkimmäinen piti olla tää:
Kuva tai ei uskota.prinssinnakki olis sopiva sana
prinssinnakki olis sopiva sana
Niinpä...ruutis on kutsunut sitä melaks tai mailaks...en muista enää kummaksKuva tai ei uskota.