HuomentaHöh Toivottavasti sait unenpäästä kiinni.
Nukahdin vasta klo 5 aamulla ja nukuin tosi huonosti kun yskittää vaan koko ajan
HuomentaHöh Toivottavasti sait unenpäästä kiinni.
Älä muuta sano, tosin joulu on kanssa kivaa aikaa!
Oispa jo kesä!
Hänhän aikoo mennä naprapaatille. Sinne ne vaivat jää nopeiten, mut ei tosiaan aikominen riitä*halaus* Toivottavasti helpottaa kun lähdet liikkeelle ja lihakset vetreytyy, jos on vaikka niskoista johtuva päänsärky
Kiitos Päänsärky helpottui kun kävelin kaupungilla. Päänsärky varmaan johtui kun ei saannut kunnolla nukuttua.*halaus* Toivottavasti helpottaa kun lähdet liikkeelle ja lihakset vetreytyy, jos on vaikka niskoista johtuva päänsärky
Huomenta
Nukahdin vasta klo 5 aamulla ja nukuin tosi huonosti kun yskittää vaan koko ajan
Kaupungilla? Täytyy kulkea puistojen kautta eikä koskaan alikulkujen kautta, kun sinne kertyy kaikki painavampi aines liikenteestä. Ja vesisateen jälkeen on parasta ulkoilla, eikä koskaan ruuhka-aikana.Kiitos Päänsärky helpottui kun kävelin kaupungilla. Päänsärky varmaan johtui kun ei saannut kunnolla nukuttua.
Eihän siihen kauaa ole, kun taas kylvetään tomaatinsiemeniä ruukkuihin? Meillä syödään vielä niitä, jotka kerättiin vihreinä ja munakkaassa ovat vähän niinkuin punaisia rusinoita: tiivistynyt maku
Oispa jo kesä!
No kaupungilla kun kävin samalla kirjastossa ja kaupassaKaupungilla? Täytyy kulkea puistojen kautta eikä koskaan alikulkujen kautta, kun sinne kertyy kaikki painavampi aines liikenteestä. Ja vesisateen jälkeen on parasta ulkoilla, eikä koskaan ruuhka-aikana.
HöhHuomenta
Höh
Mä valvoin yöllä 02-06. Nousin ylös vasta puolen päivän aikaan.
Tätä Ainoako:Mulla on minttu jäätelöä.
tuota vähän arvelinkinTätä Ainoako:
"Rasvaton MAITO (Suomi), KERMA (Suomi), glukoosisiirappi, sokeri, sokeroitu MAITOTIIVISTE, HERAJAUHE, ddeksstroosi, vähärasvainen kaakaojauhe, kaakaomassa, fariinisokeri, emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit), sttabiloinntiaineet (johanneksenleipäpuujauhe, gguarkkumi, käsitelty Eucheuma-levä), VOI, suola, sakeuttamisaine (pektiinit), luontainen piparminttuaromi ja muita luontaisia aromeja, mmaltoddeksstriini. Saattaa sisältää PÄHKINÄÄ."
Pingviini minttujäätelöTätä Ainoako:
"Rasvaton MAITO (Suomi), KERMA (Suomi), glukoosisiirappi, sokeri, sokeroitu MAITOTIIVISTE, HERAJAUHE, ddeksstroosi, vähärasvainen kaakaojauhe, kaakaomassa, fariinisokeri, emulgointiaine (rasvahappojen mono- ja diglyseridit), sttabiloinntiaineet (johanneksenleipäpuujauhe, gguarkkumi, käsitelty Eucheuma-levä), VOI, suola, sakeuttamisaine (pektiinit), luontainen piparminttuaromi ja muita luontaisia aromeja, mmaltoddeksstriini. Saattaa sisältää PÄHKINÄÄ."
Sanoitko mulle? Mulla on unirytmi sekaisin. Siitä valvominen johtui.Jos oli tuollaista, sun aivot olivat risteyksessä, pitääkö totella niitä käskyjä vai ei. Ei silloin voi nukkua. Sehän on vähän sama asia, miettiikö sitä et menenkö vessaan vai en - ja aina on parempi mennä sinne ajoissa.
Oliko un-naamari kuitenkin?
Kuis sää silleen valvoit?Höh
Mä valvoin yöllä 02-06. Nousin ylös vasta puolen päivän aikaan.
Sanoitko mulle? Mulla on unirytmi sekaisin. Siitä valvominen johtui.
Oma vika kun nukuin päivällä.Kuis sää silleen valvoit?
EiHi onko ollut ikävä
Sitä sattuu aina sillon tällönOma vika kun nukuin päivällä.