Kärkkäisellä 4 pussia draculoita 2€
Sun tyttöystävä ymmärtää hyvän päälle ja nyt puhun draculoistaEn syö itse, mutta tyttöystävälle ostin
Saa muutakin imettävää välissä
Prismaan oli tullut jo joulukoristeet myyntiin ja miehän ostin jo uusia koristenauhoja . Kohtahan se Joulu jo ovella kolkuttaa .
Oi Nam . Ihana tuliainen .Mä olen tehtaillut kymmenisen ourkillista makeanmausteista suppilovahveropikkelsiä joulua varten. Siitä voi napata purkin mukaan ku lähtee kyläilemään.
Etelässä ei ole kärkkäistä.Kärkkäisellä 4 pussia draculoita 2€
Mä muuten söin jossain halpalounasravintelissa mansikkakiisselin kanssa vaniljavaahtoa joka taatusti oli maustettu majavanrauhaseritteellä. Sen maun kyllä tunnistaa!Päivän kotihommat melkein pulkassa, nyt kahvia
Tekis mieli jäätelöä mutta 0nyt ei ole
En luultavasti muutenkaan sitä pystyis syömään, koska kiitos Elenan, mulla on hyvässä muistissa majavan perärauhas eritteet
Voi kun saisi niitä ihania lapsuuden hedelmä ja salmiakki merirosvorahoja .
Iltaa! Maistuis mullekkin puustitJa iltaa . Kyytipoikana tuoretta korvapuustia .
Mulla on minttu jäätelöä.Päivän kotihommat melkein pulkassa, nyt kahvia
Tekis mieli jäätelöä mutta 0nyt ei ole
En luultavasti muutenkaan sitä pystyis syömään, koska kiitos Elenan, mulla on hyvässä muistissa majavan perärauhas eritteet
Juuh.. YökMä muuten söin jossain halpalounasravintelissa mansikkakiisselin kanssa vaniljavaahtoa joka taatusti oli maustettu majavanrauhaseritteellä. Sen maun kyllä tunnistaa!
Ojentaa oikein isoa puustiaIltaa! Maistuis mullekkin puustit
Voi kiitos!Ojentaa oikein isoa puustia
Alkuperäisten merkkareitten valmistus lopetettiin Suomessa kokonaan kun joku lapsi tukehtui sellaseenVoi kun saisi niitä ihania lapsuuden hedelmä ja salmiakki merirosvorahoja .
Alkuperäisten merkkareitten valmistus lopetettiin Suomessa kokonaan kun joku lapsi tukehtui sellaseen
Ihan parhaita ja niitä sai markalla monta
Ne kyllä oli sellaisia sitkeitä ja isoja. Itsekkin joskus muistan, että meinasin tikahtua niihin. Piti malttaa kunnolla syödä niitä, eikä yrittää niellä liian isona.