Mulla ei oo ikinä kropassa jumissa mikään, oon melko flex.Lataa tinderi niin saat jos jonkinlaista hierojaa
Meiltä löytyy erinlaisia palloja, hiiriä, huiskuja ja mitä lie pehmeitä leluja paras lelu on ainakin Hertan mielestä pehmeä kevyt pallo jota saa helposti heiteltyä kun toisessa päässä on pieni tupsuEi sillä ole, mutta kissanmintulla täytettyjä hiiriä löytyy...ja niitä pitää olla, toi on ihan pölönä kissanmintun perään
Ok...miten nää jutut päätyy sun ja Aqelan kanssa aina makuuhuoneeseen?Meiltä löytyy erinlaisia palloja, hiiriä, huiskuja ja mitä lie pehmeitä leluja paras lelu on ainakin miehen ja mun mielestä pehmeä kevyt pallo jota saa helposti heiteltyä kun toisessa päässä on pieni tupsu...siis sängyssä
No siis tarkoitin että rellun pitää ladata se niin saa pakarahierojan. Kourijan.Mulla ei oo ikinä kropassa jumissa mikään, oon melko flex.
Täytyy koputtaa puuta.
Miten noin muuten on ilta lähteny käyntiin?Kyllä Lispua nyt naurattaa kun on saanut ihmiset rellua vastaan eepukin kanssa.
Pitää rellua vajukkina sen takia käyttäytyy noinKyllä Lispua nyt naurattaa kun on saanut ihmiset rellua vastaan eepukin kanssa.
Ok...miten nää jutut päätyy sun ja Aqelan kanssa aina makuuhuoneeseen?
Huonosti näemmä ja lasissa syanidia toivottavasti.Miten noin muuten on ilta lähteny käyntiin?
Mitä päällä, mitä lasissa?
Jepminä olen vajukki, sen takia käyttäydyn typerästi ja häiriköin
Tämähän on tottaPitää rellua vajukkina sen takia käyttäytyy noin
Sata lasissaMiten noin muuten on ilta lähteny käyntiin?
Mitä päällä, mitä lasissa?
Vapaaehtoiset vasemmalle, omat luikkarit mukaan!Epukin peppupanokoulu alkaa just.
Kiitos. Tulen.Vapaaehtoiset vasemmalle, omat luikkarit mukaan!
vierailijalla kadoksissa hyvät tavat vaikka tottahan se on että haukun eltsua täällä harmaana
Ok...miten nää jutut päätyy sun ja Aqelan kanssa aina makuuhuoneeseen?
Et, mutta mä muistan vaan tään:Oonksmä muuten muistanut kertoa teille, että Lauri Tähkä saa mut ihan polvilleen ku se on jotenkin oppinut, ikäännyttyään, laulamaan, entistä paremmin.
Mikä ääni ja karisma!
Kuparijäämiä sitomassa, on ollut vuosikausia, mutta jos ei myrkkyä ole käytetty, ei tarvi sitä tietenkään laittaaHyi, piti käydä pesee hampaat. Toi viini teki hampaat ihan karheeks.
Olikohan se se paulan ilmoittama syanidi mitä punaviineissä kuulema on.
Tätähän epsukille hoettiin lisssssyn ja pöööööttömän taholtaTämähän on totta