säästöpankin nettitunnuksista ja sisään kirjautumisesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
kävin just äsken hakees ne tunnukset ja kokeilin sitä mutta en pääse sisälle kirjautumaan...onko tuo avainlukukortin tunnus se salasana vai mistä mä näen sen salasanan..argh! hermo menee!!
 
Muistaakseni se 01 perässä oleva numerosarja on se salasana ekalla kerralla ennen kuin sit muutat omaksi salasanaksesi. Ja se käyttäjätunnus näkyy siinä sopimuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Muistaakseni se 01 perässä oleva numerosarja on se salasana ekalla kerralla ennen kuin sit muutat omaksi salasanaksesi. Ja se käyttäjätunnus näkyy siinä sopimuksessa.
Just näin. Salasana pitää muuttaa sitten tietysti mieleiseksi ja kun kirjautuu pankkiin se kysyy vielä jonkun muunkin tunnuksen kuin vain 01:n.
 

Yhteistyössä