Säästölinjalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähemmällä rahalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähemmällä rahalla

Vieras
Tässä kaksi hyvää linkkiä edullisempia vauvatarvikkeita etsiville:
www.babyshop.fi
www.babytown.fi

Molemmissa nopea ja luotettava toimitus.

Turvaistuimen kanssa pähkäileville suosittelen erityisesti:
http://www.babytown.fi/products/196

Itse olen hankkinut kaukalon, turvaistuimen ja yhdistelmävaunut kaikki merkkiä ORA. Olen ollut todella tyytyväinen kaikkiin. Vaunut etenkin ovat olleet todella rankassa käytössä, ja edelleen pelaavat hyvin (siis mitä nyt vähän nitisee jousitus).
Eli, halpa hinta ei aina tarkoita huonoa.

Eikä sitten riidellä tässä ketjussa! Tarkoitukseni ei ollut vähätellä ketään. Halusin vain vinkata halvempia vaihtoehtoja etsiville.

Vieläkin halvemmalla saa, kun ostaa käytettynä. Ja säästää luontoa samalla. Aina ei tietysti löydy sopivaa käytettyä ja turvaistuimet kannattaakin ostaa uutena, mutta kannattaa ainakin katsella nettihuutokaupat ym. Itse olen löytänyt ja ostanut erittäin hyväkuntoisia ja edelleen käyttökelpoisia käytettyjä vauvan tarvikkeita.

Kyllä netistä saattaa löytää hyviä turvaistuimiakin. Itse juuri möin netissä ihan uudenveroisen turvaistuimen ostajalle, joka vaikutti ostokseensa erittäin tyytyväiseltä:) Kävi noutamassa tuotteen ja tarkasti sen kunnon samalla.

Totta, halvimmalla pääsee kun ostaa käytettyä. Meille on ostettu kaikki käytettynä: turvakaukalo (vain vähän käytetty, kuin uusi), vaunut, rintareppu, syöttötuoli, pinnasänky jne. Ainoat uutena ostetut tuotteet on ollut lähinnä tutteja tms. Myös vaatteet on ostettu kirppikseltä.

Jokainen tietysti tekee niin kuin itse haluaa, mutta ainakin itsestäni olisi tuntunut pahalta maksaa montaa sataa vaikkapa vaunuista kun käytettynäkin saa varsin hyvälaatuista tavaraa.

Kiitos ap, juuri noista ORAn turvaistumista olen ollut kiinnostunut. Koska meillä ei ole omaa autoa, mutta lainassa kuitenkin joskus, käyttöä istuimelle on vähän. Harvoinkaan lasta kyyditessä ei voi tinkiä turvallisuudesta, mutta ei ihan niin älyttömän kallistakaan tee mieli ostaa. Pitäisi saada hyvä ja halpa...siis samassa paketissa.

Autottomalle: Mekin tarvitsimme kaksi istuinta, toinen omaan autoon ja toinen tädin autoon, joka hakee poikamme aina välillä hoidosta. Nyt saatiin kaksi istuinta siihen hintaan kun olisi joutunut pulittamaan yhdestä kalliista.

Yhteistyössä