?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:säästän vähintään 800e/kk. nyt säästöt alkaa menemään asunnon ostamiseen!
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sähkö, puhelin, ruoka jne. Säästöä kertyy nollasta muutamaan satkuun kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:säästän vähintään 800e/kk. nyt säästöt alkaa menemään asunnon ostamiseen!
no paljo sä TIENAAT????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:säästän vähintään 800e/kk. nyt säästöt alkaa menemään asunnon ostamiseen!
no paljo sä TIENAAT????
no en nyt niinkään paljoa, 2 alkavan summan kuitenkin. tosin meillä ei vielä ole lapsia..
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:säästän vähintään 800e/kk. nyt säästöt alkaa menemään asunnon ostamiseen!
no paljo sä TIENAAT????
no en nyt niinkään paljoa, 2 alkavan summan kuitenkin. tosin meillä ei vielä ole lapsia..
aaah ok ..ja teit o kaksi...mä oon lapsen kaa yksin!
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sähkö, puhelin, ruoka jne. Säästöä kertyy nollasta muutamaan satkuun kuussa.
joo must tuntu et mä voin eniten säästää just ruoassa!!! siihen menee AIVAN liikaa rahaa!!! mites sähkön kaa?? kuinka paljon sen kaa voi säästää??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:säästän vähintään 800e/kk. nyt säästöt alkaa menemään asunnon ostamiseen!
no paljo sä TIENAAT????
aaah ok ..ja teit o kaksi...mä oon lapsen kaa yksin!
jep, kaks vaan on ja vaik asutaan hkissä niin on älyttömän halpa vuokrakämppä nyt alla. nyt on hyvä säästellä. eri asia sitten ku ostaa talon ja vääntää lapsia..
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sähkö, puhelin, ruoka jne. Säästöä kertyy nollasta muutamaan satkuun kuussa.
joo must tuntu et mä voin eniten säästää just ruoassa!!! siihen menee AIVAN liikaa rahaa!!! mites sähkön kaa?? kuinka paljon sen kaa voi säästää??
Sähkössä voi säästää aika paljon. Vaihtaa kaikki hehkulamput energialamppuihin, kodinkoneet energiapiheiksi, ei laitteita stand by -tilassa jne. Kannattaa myös katsoa, saisiko sopparia toisaalta edullisemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sähkö, puhelin, ruoka jne. Säästöä kertyy nollasta muutamaan satkuun kuussa.
Sähkössä voi säästää aika paljon. Vaihtaa kaikki hehkulamput energialamppuihin, kodinkoneet energiapiheiksi, ei laitteita stand by -tilassa jne. Kannattaa myös katsoa, saisiko sopparia toisaalta edullisemmin.
uuh ok.-..mut onko se sit plus miinus nolla ku ne energialamput maksaa sikana!!