Saas nähdä miten käy, kirjatilauksesta kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tilaaja"

Vieras
eräs nettikirjakauppa. Aiemminkin tilannut sieltä ilman mitään ongelmia ja tosi tyytyväinen olen ollut kauppaan.

Mutta nyt viimeisin tilaukseni, eikä edes ollut pieni tilaus vaan useamman kirjan tilasin kerralla.

Pari oli sellaista joita ei oltu silloin vielä julkaistu, muissa toimitusaika oli 3-5päivää. Viikon päästä kirjoja ei kuulunut ja laitoin sinne mailia. Kirjat tulivat parissa päivässä.

Mutta 2 jäi uupumaan. Noh, toista ei ole vielä julkaistukaan joten ei siinä ole mitään ongelmaa. Mutta toisella oli toimitusaika 3-5 päivää.

Tästä on nyt kuukausi eikä kirjaa kuulu vieläkään. Heidän nettisivuillaan on että kirja on loppuunmyyty kustantajalta. Nyt siis on, mutta silloin kuukausi sitten kun tein tilaukseni se ei ollut loppuunmyyty.

Noh, nyt on nettikauppaan laitettu asiasta kyselyä ja todella toivon että saan sen kirjan.

Mutta entä jos sieltä tulee vain takaisin että kirja on loppuunmyyty. Enhän mie voi tyytyä siihen vastaukseen koska kirjaa oli vielä saatavilla kun tein tilauksen. Pariviikkoa sitten viimeksi vilkaisin tilannetta ja silloinkin sitä oli saatavilla.
Minulla on tallessa se kuukauden takainen tilausvahvistus.

Ehkä vähän sekava teksti, mutta toivottavasti hokasitte.

No se varastotilanne ei välttämättä reaaliaikasesti päivity, saattaa loppua just ennenku sä sen tilaat.

Minkäpä sille voi jos se on kustantajalta loppu? Mitä niiden pitäs tehä? Kopioida sulle yks kirja? Ja kyllä mullekki on noin käyny, sille ei vaan voi mitää.

joo.o tajuan mainiosti että noin voi käydä. Mutta tilauksestani on jo kuukausi. Kaksi viikkoa sitten kirjaa pystyin edelleen tilaamaan. Vasta nyt on loppunut kustantajalta ja heidän varastostaan.

Eli on todellakin heidän vika eikä vain huonoa tuuria. Niin, eihän sille mitään voi. Mutta heidän moka se ja...

ärsyttää vain suunnattomasti.

kerros nyt heavyfreak onko se muka ihan reilua että teen kuukausi takaperin tilauksen, tilausta ei toimiteta ja nyt nettisivuilla sanotaan että on loppuunmyyty? Kun ei vielä parikaan viikkoa sitten ollut.

Noh, voihan niillä kirja olla vielä jossain mulle jemmassa, eivät vain ole syystä tai toisesta sitä postittaneet.

kuluttajsuojaviranomaiselle, ne osaa neuvoa miten saat rahasi takasi (jos viel mahdollista). Vaiks eihän se auta, jos sie sen kirjan nimenomaan haluut (sit haet sen toisesta putiikista).

kerros nyt heavyfreak onko se muka ihan reilua että teen kuukausi takaperin tilauksen, tilausta ei toimiteta ja nyt nettisivuilla sanotaan että on loppuunmyyty? Kun ei vielä parikaan viikkoa sitten ollut.

Noh, voihan niillä kirja olla vielä jossain mulle jemmassa, eivät vain ole syystä tai toisesta sitä postittaneet.

No seki vähän riippuu siitä et mitä ne asiaan vastaa. Ankeeta myönnetään mutta näin aina käy välillä ku netistä tilailee.

Tilasitko Adlibrikseltä? Mä oon jo vuosii sieltä tilannu karseet kasat kirjoja ja mulle on kyllä aina tullu ne mitä oon tilannu.

Yhteistyössä