Ärsyttää H&M! Tuote loppunut, tilaus peruutettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Tilasin H&M:ltä vaatteita syyskuussa, muut tulivat pian mutta yksi paita jäi jälkitoimitukseen (toimitus marraskuun puolivälissä). Nyt sitten sain sieltä sähköpostin, että tilaukseni on peruutettu koska tuote on loppunut! Eli eivät kai sitten varaa noita tilattuja tuotteita ollenkaan tilaajille, vai mitä tästä voi nyt päätellä?

Silloin syyskuussa tuottetta ei ollut vielä saatavilla ja nyt se onkin loppuunmyyty. Mun logiikan mukaan minun olisi pitänyt olla "alkupäässä jonoa" saamaan ton tuotteen..

Onneksi ei ollut mikään "must have" tuote, mutta on toi silti mun mielestä vähän outo käytäntö. Myyvätkö siellä kaupassa samoja tuotteita, vaikka joku tilaaja odottaa kotona tilauksen saapumista tms?

Tosi ärsyttävää. Tilasin viime syksynä takin ja toimitus siirtyi koko ajan vain myöhemmälle ja myöhemmälle. Lopulta tiedoissa sitten luki "tuote loppuunmyyty". Odotin sitä takkia varmaan 2-2,5kk.

Joo mä en viitsi enää tilata H&M:ltä mitään. Ei ole kertaakaan käyny niin, että tuote olis loppunut, mutta toimitusaika on todella pitkä. Viimeksikin oli yli kuukauden. Olisin voinut ihan hyvin mennä ostamaan tuotteet myymälästäkin saman päivän aikana, mutta kun netissä oli joku tarjous, niin tilasin sieltä. Mutta sai olla viimonen kerta.

No jep ite tilasin hupparin ja se teki kolme kertaa peruutuksen ja 4 kerralla se käsitteli hupparia pari päivää ja loppu tulos on tilaus peruutettu tuote loppunut varastosta

Yhteistyössä