saas nähdä mitä tänään....täytyy lähteä nyt neuvolaan.

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Onneks mulla on tällä kertaa auto käytössä, pääsee suoraan Tyksiin jos ja kun taas jotain ongelmia ilmenee.

Kiva kun verenpaineet jo varmaan valmiiksi korkealla kun jännittää mitä terskari tällä kertaa keksii :/ .

No.... "ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo terskari"...hyräilee hän :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No ainakin voit nyt etukäteen varautua järkytykseen. Toivottavasti kaikki menee paremmin kuin tähän asti. Sano sille jo ovelta että et sitten pelottele!
Peesi.Ja sano että viimeksi pelästyit ja hätäännyit!

 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan vaan asian vierestä, se on terkkari ei terskari...miten joku voikin sanoa terskari :D
Joo mä sain tästä jo palautetta ja taas käytin silti tuota. Mulla on parikin ystävää terveydenhoitajia ja heiltä on tuo terskari tarttunut. Enkä siis edes itse huomaa siinä mitään hassua :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No ainakin voit nyt etukäteen varautua järkytykseen. Toivottavasti kaikki menee paremmin kuin tähän asti. Sano sille jo ovelta että et sitten pelottele!
Peesi.Ja sano että viimeksi pelästyit ja hätäännyit!
Mä koitan itse pitää nyt jäitä hatussa. Ja mies jo ilmoitti että soita HETI kun oot tullut, mutta EI hysteeristä puhelua :D
 
Turkilmas
Nyt se on menoks :wave: . Ja juu, 39+4 on viikkoja ja terskari on sarjassamme hysterian lietsoja. Täällä on pitkä ketju asiasta kun sain lokaa niskaani. En siis vastannut neuvolantädin puhelimeen kun oli herneet nenässä...

Mutta heikku :wave: :wave:
 

Yhteistyössä