saapa nähdä kumpi on oikeessa mun vointini suhteen minä vai arvauskeskuksen puhelinhoitaja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
en saanu viime yönä nukuttua kun oli niin tukossa sieraimet ja pääkipua joka ei buranalla lähteny, tä kaikki alko oikeastaan jo sunnuntaina.
tutut oireet, aina ennen paljastunut poskiontelon tulehdukseksi. siis AINA.
nyt en meinannu saada aikaa kun oireet ollu alle viikon :o
mut ei siinä, klo 9 on aika ni katsotaan miten käy. saatte sit lynkata mut täällä mikäli se typy on oikeessa... kui moni toivoo sitä :whistle: :kieh: :D

Jep, ihminen joka ei ole koskaan nähnyt osaa tehdä diagnoosin puhelimitse oireiden kuvauksen perusteella.
Mutta henkilö joka tietää oireensa ja sen mihin se johtaa ei tietenkään voi missän tapauksessa olla oikeassa koska ei ole terveydenhoitoalan ammattilainen.

Voi miten monta kertaa itsekin olen heihin törmännyt.
Itselläni aika ajoin tulee korvatuhehdus ja eihän se käy koska olen aikuinen. Lapsilla on korvatulehduksia ei aikuisilla.
Viimeisen 4 vuoden aikana korvani on pitänyt puhkaista 3 kertaa että tulehduksesta on päästy eroon, kerran terveyskeskuksessa ja sitten korvapolilla kun eivät kuulemma enää operoi korvia TK:ssa.

jep, niinhän siinä sitten loppujen lopuksi kävi et hoitsu ei suostunut kattoon poskionteloita sillä laitteella. meinas et ku alle viikon kestäny ni ei voi olla mitään. sanoi et ku "viimeksikkin sulla oli useamman viikon kestäny huono olo", en sit jaksanu paljastaa et piti silloinkin puhelinajan antaneelle valehdella. huoh.
ei auttanu ku hakee buranaa, en lähde yksityiselle.

Täh, miten niin ei suostunut katsomaan :o Missä noin toimitaan??

Meillä pääsee päivystykseen aina kun on tarvetta, viimeksi ilmoitin puhelimessa että on poskiontelontulehdus, sain ajan tunnin päähän ja lääkkeet 2 h siitä kun soitin. Pakko nostaa hattua :flower:

Siis tuohan on takuuvarma keino saada ihminen toisessa päässä varpailleen diagnosoimalla itelleen jo jotain. Sama juttu on kun mä soitan lääkärille että lapsella on korvatulehdus. Ai miten sä sen tiedät :o Ööö no siitä kun korvat valuu mätää kilometrikaupalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Omituista hommaa. Mikähän siinä oli esteenä, ettei niitä olisi voinut katsoa :/

meinas ettei kukaan lääkäri ala määrään lääkkeitä koska on niin vähän aikaa kestäny.
mut lohdutti se et voi siellä muutaman päivän päästä puhjeta poskiontelontulehus...

Yhteistyössä