Ö
öö
Vieras
Tuntuu vaan joskus hassulta, et heillä on sellanen sääntö et jos mun lapsella on jotain tai saa jotain, tän naapurin lapsenkin pitäisi saada samanlainen. Minusta tosi omituista et mun pitäisi etukäteen ilmoittaa, laitanko lapselle esim eväitä mukaan vai en, toi naapurin lapsi saattaa loukkaantua. Yleensä saan kuulla sit jälkeenpäin rivien välistä, miten ajattelematon olen ollut...
Tää on nyt niin vaikeeta selittää mitä kaikkea on ollut, mutta jos esimerkiksi mun lapseni on saanut jonkun lelun mikä on naapurin tytöstä kiva, en ihmettelis vaikka naapurin äiti kävisi samanlaisen ostamassa hänelle ettei tarvitsisi kuunnella sitä narinaa. Tää onkin kyllä ainoa lapsi, onkohan kyseessä joku sellainen jakamiseen liittyvä juttu?
Tää on nyt niin vaikeeta selittää mitä kaikkea on ollut, mutta jos esimerkiksi mun lapseni on saanut jonkun lelun mikä on naapurin tytöstä kiva, en ihmettelis vaikka naapurin äiti kävisi samanlaisen ostamassa hänelle ettei tarvitsisi kuunnella sitä narinaa. Tää onkin kyllä ainoa lapsi, onkohan kyseessä joku sellainen jakamiseen liittyvä juttu?