Saanko vuoden huonoin äiti-tittelin...

jos lähden huomenna asuntomessuille koko päiväksi ja jätän ton 10kuisen kummeillensa hoitoon? sillä kun on nuha :snotty:

Hitsi kun koko kesä on suunniteltu tota asuntomessureissua, ja nyt kun ois molemmille lapsille hoitopaikka, niin eikös tuolla pienellä oo kesäflunssa. Ei onneks kuumetta tai yskää, mut nokka valuu... :(

Kuinka herkästi jäisitte ite kotiin vastaavassa tilanteessa?
 
kaisa
Jos vaan nuha, niin lähtisin hyvällä omatunnolla. Oikeastaan, lähtisin, vaikka olisi kuumettakin, jos kummit ovat tottuneita vauvan hoitoon.

Pienen vauvan äidillä on niin vähän omia menoja, että mene ihmeessä ilman katumusta ja tai huonoa omatuntoa.
 
En mä muuten nyt ois niin herkällä, mut kävin tyttösen kanssa kaupungilla päivällä, ja kerroin yhelle tutulle, että tällä on nuha ja ois huomenna menos hoitoon, ni se suurinpiirtein näppäili jo sosiaalitoimiston numeron.... :eek: Kai te voitte ens kesänä mennä sinne messuille, jos kerran on laps kipeenä- taivasteli tää tuttu...
 
Höpö! Mä sit inhoon sellasia super ultra hyper äitejä jotka jää töistäkin pois kun laps aivastaa. Ihan oikeasti sä et ole huono äiti missään muodossa jos lähdet. Pikemminkin olet hyvä äiti kun menet niin jaksaa lapsenkin kans paremmin kun lähtee vähän tuulettumaan. Lapset on välillä kipeitä ja se ei estä normi elämää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:
Minä vähän veikkaan että se nenän pyyhkiminen onnistuu niiltä kummeilta ihan yhtä hyvin kuin omalta äidiltäkin ;)
No nyt meni kyllä jo vähän liian pitkälle, mä oon nimittäin toooosi hyvä nenänpyyhkijä :snotty: :saint:

Ja nyt kun asiaa mietin, niin sillä tutulla joka asiasta sai sätkyn, ei itse asiassa oo omia lapsia :whistle:
 

Yhteistyössä