Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja loman tunnistaa siitä, että töitä tehdään sortsit jalassa.![]()
![]()
No kun se on totuus :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja loman tunnistaa siitä, että töitä tehdään sortsit jalassa.![]()
![]()
Juuri siksi se oli niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja loman tunnistaa siitä, että töitä tehdään sortsit jalassa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri siksi se oli niin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja loman tunnistaa siitä, että töitä tehdään sortsit jalassa.![]()
![]()
No kun se on totuus :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja Pix:Ja loman tunnistaa siitä, että töitä tehdään sortsit jalassa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Mita, jos laittaisit lapun luukulle, ja sanoisit, etta olet lomalla tana ja tana aikana. Luota itseesi ja kykyihisi, sa olet niin hyva tyossasi, etta kylla ne asiakkaat voivat odottaa sen pari viikkoa, eiko?
Sa paiskit aikasta kovasti hommia, eiko?
Junnu lähti tänäkin aamuna 6:30 töihin rakennustyömaalle eikä ole vielä tullut töistä. Ei se taida jaksaa tehdä vapaa-aikanaan muuta kuin syödä pikaisesti ja mennä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Junnu pensselin varteen kiinni, sinä teet hommia ja välillä otatte molemmat piiiitkän tauon ja syötte jädeä ja lekottelette auringon paisteessa
yritä sulkea silmät kaaokselta, ja muista levätä ja nauttiakkin elämästä +kesästä jossaivälissä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Junnu lähti tänäkin aamuna 6:30 töihin rakennustyömaalle eikä ole vielä tullut töistä. Ei se taida jaksaa tehdä vapaa-aikanaan muuta kuin syödä pikaisesti ja mennä nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Junnu pensselin varteen kiinni, sinä teet hommia ja välillä otatte molemmat piiiitkän tauon ja syötte jädeä ja lekottelette auringon paisteessa
yritä sulkea silmät kaaokselta, ja muista levätä ja nauttiakkin elämästä +kesästä jossaivälissä
Kiitos korteista :hug: :hug: Kyllä tuli niin matkakuume niitä lukiessani. Teillä taisi olla hieno reissu?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:*Morjestaa* Ihan oikein sinulle, siitä syystä, että minun lomani on jo ohitse*vitsailee*
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kyllä se itse asiassa lohduttaa, kiitos =) Mitä enemmän mä tätä asiaa nyt pähkäilen, niin sitä vähemmän mua enää harmittaa. Kunhan nyt jouluun mennessä saisi tämän remontin tehtyä B)Alkuperäinen kirjoittaja simba:positiivinen mieli..hyvä kun on töitäei tainnu lohduttaa..
![]()
Puudeli sekoaa totaalisesti, jos täällä on enemmänkin porukkaa remppaa tekemässä. Noh, tällä remontilla ei todellisuudessa ole mikään kiire, riittää, kun se joskus valmistuu. Mutta kun mä olisin HALUNNUT sen pian valmiiksiAlkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:En muistanutkaan tuotaentäs maalaustalkoot? Palkkana sun herkkusapuskatuokio
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiitos korteista :hug: :hug: Kyllä tuli niin matkakuume niitä lukiessani. Teillä taisi olla hieno reissu?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:*Morjestaa* Ihan oikein sinulle, siitä syystä, että minun lomani on jo ohitse*vitsailee*
Nopeammin mä hautausmaalla olen, jos nyt pidän 2 viikkoa lomaa ja sitten viikossa koitan pusertaa kahden viikon työt. Parilta asiakkaalta varmaan löytyisi joustoa aikatauluun, mutta ei loputtomasti ja elokuun alussa mulla jatkuu projekti, jonka myötä en ehdi tekemään mitään muuta kuin sitä hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minä luulen myös, että tämä olisi hyvä vaihtoehto. Itselläni ja miehellä on myös kokemusta yrittäjyydestä varsinaisen leipätyön ohellla, ja kyllä se vaan niin on, että tuolla hautausmaat tursuavat niitä korvaamattomia ihmisiä, joiden työt eivät kestä parin viikon odottamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nopeammin mä hautausmaalla olen, jos nyt pidän 2 viikkoa lomaa ja sitten viikossa koitan pusertaa kahden viikon työt. Parilta asiakkaalta varmaan löytyisi joustoa aikatauluun, mutta ei loputtomasti ja elokuun alussa mulla jatkuu projekti, jonka myötä en ehdi tekemään mitään muuta kuin sitä hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minä luulen myös, että tämä olisi hyvä vaihtoehto. Itselläni ja miehellä on myös kokemusta yrittäjyydestä varsinaisen leipätyön ohellla, ja kyllä se vaan niin on, että tuolla hautausmaat tursuavat niitä korvaamattomia ihmisiä, joiden työt eivät kestä parin viikon odottamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki nro 1:mene kaupungille töihin niin ei tartte valittaa vaan tulee ne lakisääteiset lomat