tästä olikin juttua kun lasten ei anneta olla lapsia vaan tarttee aikuistua mahdollisimman äkkiä |O musta kokohaalari on hyvä , kun nuo poikalapset tuppaa olla välillä mahallaan ja välillä selällään lumikinoksissa ja kuramontuissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitar:Miksi lapsen pitäisi olla aikuismainen?
Ei tarvikaan olla AIKUISTEN mielestä mutta tarkoitin tuolla vain että koulussa kyllä kiusataan jos menee "vauvojen" haalari päälle ekalle luokalle.....
En puhunut eskarilaisesti vaan ihan oikeasta koululaisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Kypärämyssyt ei sensijaan oo oikein koskaan ollut mun makuun että meillä niitä ei oo liiemmin käytetty kun kovilla pakkasilla ja pohjoisen reissuilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haalarissa on kivampi kyllä leikkiä, kun ei mene lunta selkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Juu, mä luulen että muksuilla ei olis kovin nastaa tuolla pihalla jossain tennareissa, nahkarotsissa ja farkuissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haalarissa on kivampi kyllä leikkiä, kun ei mene lunta selkään.
Sen verran ei-saivartelua että ainakin meidän lasten toppahousuissa on tosi korkea vyötärö ja henkselit joten niissäkään ei mene lunta selkään. =)