Saanko mä koskaan enää anteeksi?

Kysyisin teiltä äideiltä!
Minun vaimo vieläkin vihainen minulle ja tiedän että hän on kertonnut tässä teille oman tarinansa.
Meillä on muuten kaikki hyvin, lapset kasvaa hienoosti ja ovat meidän tupsuja, vaimoni hoitaa heitä hyvin kotona ja kotin ulkopuolella ;).
Viha minun kohtaa on kuitenkin entinen ja syyttä minua aina kun jotain on vialla ja se ahdista meitä molempia.
Vihainen siitä että olin huolestunut hänestä ja laitoin hänet hoitoon (koska uhkailli tehdä itselleen jotain enkä minä voinut pitää sitä vitsinä, kun kahden lapsen äiti tollaisia puhuu), ja että raskaus ei mennyt, niin kuin vaimoni oli suunnitellut.
Meillä oli vaikea elämäntilanne ja stressejä sekä riitoja, useiten kämppien vaihdellusta. Sitten loppuraskaudessa hän luki että raskauden aikainen stressi voi aiheutta paljon pahaa vauvalle tulevaisuudessa. Siitäkin syyttä mua. Olen lohduttanut häntä ja kertonnut että kaikki on hyvin ja lapsemme voivat hyvin olen pyrkinnyt olema kärsivällinen, ymmärtäväinen, ja että elämä vois tästä muuttua paremmaksi jonaina päivänä olisi mun suurin toiveni. Eli voinko mä saada tämän kaiken jälkeen anteeksi?
Perheen ulkopuolisia hän kuuntelee kyllä paremmin ja siksi kirjoittelin tänne ja että hän näkisi...

Kiittäen jo etukäteen
T, Matti

Moi Masa :wave:
(Meliken ja Nikolaksen äiti täällä, oltiin Jasminin synttäreillä silloin =) )
Olen jutellut sun vaimon kanssa tuosta asiasta joskus, ja voin jutella joku päivä uudelleen, jos pyydän häntä vaikka kahville tms.

Alkuperäinen kirjoittaja MasaKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Missä Savanna muuten on ollut kun ei ole näkynyt palstalla?
Taloa rakentamassa mun kanssani
Ahas,toivottavasti saatte asianne kuntoon,joku täällä tänään kirjoitti hyvin että pitkässä suhteessa voi olla myös huonoja vuosia päivien sijaan,joillain siis saattaa mennä pitkä aika huonommin ja niistä täytyy yrittää yhdessä selvitä.

Tsemppiä teille,muistakaa puhua keskenänne mieltä vaivaavat asiat ettei ne jää kaivertamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Moi Masa :wave:
(Meliken ja Nikolaksen äiti täällä, oltiin Jasminin synttäreillä silloin =) )
Olen jutellut sun vaimon kanssa tuosta asiasta joskus, ja voin jutella joku päivä uudelleen, jos pyydän häntä vaikka kahville tms.
Moi! :wave:
Hän ehkä tykkäisi ajatuksesta,olen vaan posiitivista kuullut häneltä suusta

Missä Savanna muuten on ollut kun ei ole näkynyt palstalla?
Taloa rakentamassa mun kanssani
Ahas,toivottavasti saatte asianne kuntoon,joku täällä tänään kirjoitti hyvin että pitkässä suhteessa voi olla myös huonoja vuosia päivien sijaan,joillain siis saattaa mennä pitkä aika huonommin ja niistä täytyy yrittää yhdessä selvitä.

Tsemppiä teille,muistakaa puhua keskenänne mieltä vaivaavat asiat ettei ne jää kaivertamaan.
Kiitos! Kyllä olet oikeassa,mutta yhteistä aika on tosi vaikea järjestä kun on kaksi lasta ja näinkin kova kiire. eikös sitä jostain pitäis repi.

äiti
Melkein puolitoista vuotta on kulunut synnytyksestä,eikös olisi aika jo Savanalla lopetta huolestuminen lapsensa suhteen, kun lapsi voi hyvin?
näin olisi ja liika kirjojen lukeminen tuottaa joka asiassa enemmän päänvaivaa, toivon teille parempaa tulevaisuutta ja sitä että savanna arvostaisi sinua ja olisi kiitollinen, että sinä kannoit vastuun teidän perheestä ja hommasit vaimosi ammattilaisten hoiviin.
Tsemppiä sinulle ja perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Melkein puolitoista vuotta on kulunut synnytyksestä,eikös olisi aika jo Savanalla lopetta huolestuminen lapsensa suhteen, kun lapsi voi hyvin?
näin olisi ja liika kirjojen lukeminen tuottaa joka asiassa enemmän päänvaivaa, toivon teille parempaa tulevaisuutta ja sitä että savanna arvostaisi sinua ja olisi kiitollinen, että sinä kannoit vastuun teidän perheestä ja hommasit vaimosi ammattilaisten hoiviin.
Tsemppiä sinulle ja perheellesi!
Kiitos :flower:

A shadieeyah
Mitä ollaan juteltu niin vaimosi on herttainen mutta impulsiivinen ihminen.
Kovin hän rakastaa sinua ja on onnellinen...mutta tieto lisää tuskaa(liika lukeminen aiheuttaa hänelle enemmän painetta ja stressiä. Tahallisesti hän ei mitään negatiivistä tee mutta herkkänä hän reagoi erilailla mitä normaalit ihmiset).

Ja rakennus työ väsyttää..olen sivusta seurannut sisareni rakennusprojektia vaikka hänen mies on rakennusmestari ammatiltaan..
Sanotaan että rakentaminen on parisuhteen koetin kivi. Teitä koetellaan mutta jonain päivänä se palkitaan.

vieras
ehkäpä te olette rasittuneita teidän rakennusprojektista? se on tosi stressaavaa ja huolien täyttämää aikaa. on vaikea tietää mikä johtuu mistäkin, mutta on rakentaminen niin iso projekti että ei ihme jos väsyy ja parisuhdekin alkaa rakoilla.

t. juuri uuteen kotiin uupuneena muuttanut

Yhteistyössä