saanko mä tyhjentää ton kissanhiekkalaatikon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän vaan kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän vaan kiukkuinen

Vieras
Olen raskaana. Mies tietää, että ei suositella sen tyhjentämistä raskaana oleville, mutta eipä ole itsekään tyhjentänyt. Haisee ihan hirveälle, tyhjennetty joskus. Ja nyt mulla menee jo hermot, kun en aina viiti sano, että voisitko tyhjentää. Tiedän tasan tarkaan jos nyt meen tyhjentämään tulee sanomaan kyllä hän voi sen tyhjentää, mutta ei tee elettäkään, että tyhjentäis. Ja haukkukaa vaan mut, itepä olen mieheni valinnut.

Voit tyhjentää, jos peset kädet heti etkä syö jätöksiä. Onko kissa ulkokissa? Sisäkissalla riskiä ei juurikaan ole. On muuten todennäköisempää, että saat tokson raaásta riistanlihasta tai kuopsutellessasi kukkapenkkiä. Se tarttuu nimittäin mullasta ja on todennäköisempää että kuopsuttelet multaa ja hipaiset huuliasi kädellä kuin syöt kissankakkaa...

On ulkona päivisin. Kaipa mä meen sen tyhjentämään, ja tiedän, että mies tulee viereen seisomaan. Toivottavasti en suutuspäisssäni heitä sitä pökäleellä... Mulla on pahatapa viskoa tavaroita kun suutun.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Laita hengityssuojain jos siellä on kuivaa kakkaa

Ja hiekkakin on sellaista tosipölyävää... Miehen ostamaa, kun on halpaa.

Yhä suurempi syy suojata itsensä.

Ajattele lastasi edes! :(

Ajattelen, taidan vinkua miehelle... Menkööt raskaushormoonien piikkiin, että vaimo on hieman kiukkuinen.

Tyhjennä se laatikko. Kuka siinä lemussa pystyy edes elämään? Aattele nyt sitä kissaaskin, joka joutuu sellaisessa hajussa käymään tarpeillaan.. Meillä hiekka-astian tyhjentäminen on aina kuulunut mulle, raskaana ollessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja oioi:
Tyhjennä se laatikko. Kuka siinä lemussa pystyy edes elämään? Aattele nyt sitä kissaaskin, joka joutuu sellaisessa hajussa käymään tarpeillaan.. Meillä hiekka-astian tyhjentäminen on aina kuulunut mulle, raskaana ollessakin.

Kissa ulkona ja sen huoneen ovi kiinni missä hiekkalaatikko, ettei haju leviä...

Yhteistyössä