Saanko mä purkaa vähän tuntoja,ku ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus nyt

Vieras
Ku en osaa oikeen kenellekkään näistä kertoa...
Tuntuu et olen itseni kans ihan hukassa...ahdistaa. Odotan ihan viimesillään vauvaa ja olen tosi väsyny tähän odottamiseen ja rajoittumiseen.
Päivällä en jaksa isommille lapsille olla mukava. Väsyn ja hermostun kaikesta. En millään jaksa vaivotella minkään asian kans. Hermostun jo ihan pienestä ja räjähän. Illalla harmittaa ja itkettää ku on niin paha olla. Mä haluaisin vaan nukkua ja vajota.
Lapsetkin on tosi levottomia ku itsekkin olen hermostunut.
Tänään yritin lukea heille ja pelata heidän kans. Sen aikaa meni hyvin mutta villiys alko heti ku rupesin ruuan laittoon. jne.
Mies kyllä auttaa sen mitä pystyy,mutta ei hän kokoaikaa ole kotona. Töitäki on jonku tehtävä.

:hug: Loppuraskaus on aika väsyttävää aikaa. Ja sitähän sanotaan, että pinna kiristyy vatsanahan kanssa samaa tahtia...Olisko muita lapsille seuraksi? Isovanhemmat? Kummit? Naapureita?

Toivottavasti sulla on helppo synnytys ja "helppo vauva", niin tilanne helpottaa synnytyksen jälkeen, niin ainakin meillä kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
:hug: Loppuraskaus on aika väsyttävää aikaa. Ja sitähän sanotaan, että pinna kiristyy vatsanahan kanssa samaa tahtia...Olisko muita lapsille seuraksi? Isovanhemmat? Kummit? Naapureita?

Toivottavasti sulla on helppo synnytys ja "helppo vauva", niin tilanne helpottaa synnytyksen jälkeen, niin ainakin meillä kävi.

On lapset päässy nyt tavallista enempi täteille ja mummoloihin kylään ja serkkuille. Ja koen siittäki syyllisyyttä että ne on siellä...
Luultavasti synnytys on nopee ja kipee. Raju. Niinku kaikki tähän mennesäki. Mutta vauvana olleet suht helppoja.
Kiitos tsemppauksesta.

Aika hyvin sanottu tuo että kiristyy samaa tahtia :) TOTTA!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
---> :hug:
Mulla oli kans ahdistusta ennen synnytystä :(

Mä olin jo kerenny unohtaa tai sitten minulla ei koskaan ihan tälläistä ole ollukkaan...
Kiitos haleista.

Ei minullakaan,se vaan alkoi,enkä voinut mitään,vieläkin kestää,ennen en ole tienyt edes että semmosta voi tulla :(
:hug:

Yhteistyössä