Saanko mä huvittaa teidän sunnuntaipäivää yhdellä tyhmällä kysymyksellä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
Ikisinkku miettii parisuhdestatustaan. Että missäköhän kohtaa sitä vois aatella jo olevansa entinen sinkku..? Ollaan molemmat ihastuneita toisiimme, tapaillaan, mies sanoo että mä olen rakas ja ihana. Sitä maagista kolmen sanan lausetta ei olla vielä sanottu.

Joo, mä tiedän että tää on ihan typerää miettiä tämmöisiä, mutta.. silti. Että oonko mä enää sinkku vai en? Ei me olla puhuttu mitään seurustelemisesta, mutta ollaan me puhuttu jo mitä kaikkea tehdään tulevassa yhdessä (siis ei yhteenmuutosta, avioliitosta tms, vaan kesän suunnitelmia jne). Ja mies on sanonut että haluaa ehdottomasti katsoa tän jutun loppuun ja että on tosissaan mun kanssa.

Niin että nyt kun ootte nauraneet itsenne tärviölle, niin viitsisittekö kertoa tälle typerälle naiselle että missä kohtaa se sinkkuus sitten loppuu.. :ashamed:

No kauanko olette tapailleet? Oletteko sopineet, ettette tapaile muita? Sanoisin että ainakaan siinä vaiheessa et ole enää sinkku, kun uskallatte keskustella suhteestanne ja esimerkiksi sopia seurustelevanne.

ei mua ainakaan naurattanut. onneks ei ollu fb:tä vielä sillon kun me alettiin yhdessä pyöriä mieheni kanssa 7v sitten :) ei tarvinut miettiä koska on soveliasta laittaa parisuhdepäivitys uusiksi :) vaikeehan se on tuossa alussa sanoa koska sitä ihan oikeasti seurustellaan. mutta kyllä tuo siltä kuulostaa ap että parisuhteessa elät etkä ole sinkku enää :D

[QUOTE="vieras";23454393]Jos olette sopineet tai antaneet ymmärtää, ettei samanaikaisesti tapailla muita, mä sanoisin että se on seurustelua etkä ole enää sinkku.[/QUOTE]

Hmm.. me puhuttiin siitä jo heti tutustumisen alussa, ettei kumpikaan halua säätää monen kanssa yhtäaikaa, vaan keskittyä ihan vaan yhteen kerrallaan. Ja mä tiedän, ettei meistä kumpikaan halua enää tässä vaiheessa edes tapailla ketään muuta. Ajatukset on vain toisissamme.. Mutta ei me olla sen kummemmin mitään tuollaista sovittu. Se vaan on mennyt niin.

Hmm.. me puhuttiin siitä jo heti tutustumisen alussa, ettei kumpikaan halua säätää monen kanssa yhtäaikaa, vaan keskittyä ihan vaan yhteen kerrallaan. Ja mä tiedän, ettei meistä kumpikaan halua enää tässä vaiheessa edes tapailla ketään muuta. Ajatukset on vain toisissamme.. Mutta ei me olla sen kummemmin mitään tuollaista sovittu. Se vaan on mennyt niin.

No ainakin sanoisin, ettet ole enää sinkku. Kyllä se ehkä seurustelua on, jos kumpikin on samoilla linjoilla eikä muita tapailla.

Ooh :D
Käsittämätöntä. Oikeasti :D

Mä oon ollut kuus vuotta sinkkuna, ja ajattelin ettei tää koskaan lopukaan. Siksi mä en käsitä että nyt se vissiin on sitten ohitse :D

Mekin ollaan oltu yhdessä jo yli 2vuotta, eikä mitään "kolmea maagista sanaa" ole koskaan kuullut, vaikka vauvakin tuloillaan. Kysy niin saat tietää. Turha tuollaista on omassa päässään miettiä!

En mää ainakaan ole ikinä kenenkään kanssa sopinut seurustelevani. Kyllä sen tietää. :) Eikun sori, nyt on pakko vähän perua, 14-vuotiaana eka poikakaveri tais kyllä kysyä, alanko oleen sen kans. Joo, mut oltiin sillon 14...

Erosta on kyllä aina sovittu hyvinkin selkeesti.

Mekin ollaan oltu yhdessä jo yli 2vuotta, eikä mitään "kolmea maagista sanaa" ole koskaan kuullut, vaikka vauvakin tuloillaan. Kysy niin saat tietää. Turha tuollaista on omassa päässään miettiä!

Me ollaan oltu yhdessä jo 16 vuotta, joista naimisissa 9. Kerran olen sanonut miehelleni "rakastan sua" ja hän vastasi "niin mäkin sua". Se oli seurustelun alkuvaiheessa :D Ihan hyvin on silti nää vuodet menneet. Kaksi lastakin on.

Me päätettiin eka et hengaillaan vaan, katellaan rauhassa... Parisen viikkoa hengailtuamme todettiin että ollaan niin tiiviisti yhessä että jospa me sit seurusteltais kuitenkin :) Ja näillä mennään sitten etiäpäin ja katellaan edelleen kuitenkin rauhassa...

Yhteistyössä