Saanko avautua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vivian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
:laugh: Eikää!! Siis loistavaa. Siirappitsunami, jep, se on just se! Se hyökkää kasvoille siellä! Kun en mä tahdo että ESIM. mun jokaiseen asiaan minkä sanon tulee miljoona vastausta että "joo o, toi on ihan selkeesti nyt sitä että siellä on masuasukki kyydissä tsihihihii"... Vaan oikeasti asiallista keskustelua, mutta ei. Kun sitten pitää pupuilla ja puhallella plussatuulia puuuuhhh.

Mutta sulle nyt jokatapauksessa niitä plussatuulia puuuhhh ;)
Voi kiitos! Ja sulle mä pystytän tätimuurin ja lähetän plussa-aaltoja ja keijupölyä ja...ja...ja....hei, mistä täältä saa niitä hempeitä välkkyviä kuvia, jotka näyttää siltä kun tiimari ois räjähtäny näytön päälle?

Ja ps. kannatan ehdottamasti että vauvakuumepalstan rinnalle perustetaan vaikka joku "perhesuunnittelu" tai ihan mikä tahansa muu palsta, jonne saa bänniä välittömästä listattuaan yli kolme raskausoiretta per kuukausi.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Halipus:
Toi ärtyminen oli mullakin ekassa raskaudessa, epäilen, että oot raskaana Vivian! Kannattaa tehdä testi! Ja siis jos ei näy viivaa, niin mun naapurin tädin kummin golfkaverin kissalle oli käyny niin, että ei ollu näkyny kuule viivaa ollenkaan koskaan, ei kuule ees kaistaviivaa motarilla ja raskaana oltiin! Ja sit jos menkat kuitenkin alkaa, niin luultavasti se oli kemiallinen raskaus, voi teidän pientä kun ei jaksanut pitää kiinni, nyyh ja kyynel, sait keskenmenon rv 4+0! Oon tosi pahoillani, tarrasukkia mukaan ens kiertoon!

Oikeesti? Ei me olla kyllä harrastettu tässä kierrossa seksiä ollenkaan, mutta ei se haittaa, ne siittiöthän voi elää vaikka 3 viikkoo eikö voikkin?! Voihan?? Kun mulla on alakerrassa niin otolliset olosuhteet (kosteeta ja lämmintä junou ) niin ihan hyvin voin olla raskaana!!

Ja sit vauvaliimaa kans, mä en haluu enää yhtään enkelilasta lisää raskausviikolla 4+0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Tämä ei piikkinä oikeasti lapsensa menettäneille, vaan juurikin näille jotka "olivat varmasti" raskaana, vaikkei se tikkuun asti ehtinytkään :) )
No nyt kyllä kuulostaa lupaavalta ja piinaavalta ja jännittävältä, mutta kerrotko vielä tarkemmin niistä alakerran olosuhteista? Ja mä luin kerran yhdestä simpasta joka jäi varhaiseläkkeelle kuuskymppisenä ihan hyväkuntosena, että kyllä ne pitkäikäsiä on!

[Vakavasti puhuen, naapuripalstalta luin yhtä vastaavaa ketjua, missä kuumeilija yk 1 oli "varma" raskaudestaan jo ennen ovista ("äidinvaisto kertoo kyllä"), ja aloitti raskaustestailun saman tien. Vaikka joka ainut testi näytti negaa ("mut kaikillahan erittyy sillain yksilöllisesti ja kaikilla ei näy alussa"), ja mensut alkoi päivälleen ajallaan, kyseli miten pääsee terapiaan suremaan "keskenmenoa", kun mies ei ymmärrä "enkelilapsen aiheuttamaa tuskaa"]

Jos voisin ja osaisin niin tuon hakasulkeissa olevan jutun MUSTAISIN ja KURSIVOISIN ja ALLEVIIVAISIN, koska tässä on aikalailla tiivistettynä se mitä mä en kestä :)

Kiitos vivian - tämä ketju sai erittäin ankeana päivänä hymyn kasvoille :)

Viimeeksi taisin tyrskähdellä, kun vauvakuumepalstalla jollekin suurella sydämellä vauvaliimaa lähettäneelle oli lipsahtanut otsikkoon kirjoitusvirhe ja siinä luki isolla pistekoolla "pikkuiselle roppakaupalla vauvaLIMAA matkaan!!!!"

:laugh: Eikää!! Siis loistavaa. Siirappitsunami, jep, se on just se! Se hyökkää kasvoille siellä! Kun en mä tahdo että ESIM. mun jokaiseen asiaan minkä sanon tulee miljoona vastausta että "joo o, toi on ihan selkeesti nyt sitä että siellä on masuasukki kyydissä tsihihihii"... Vaan oikeasti asiallista keskustelua, mutta ei. Kun sitten pitää pupuilla ja puhallella plussatuulia puuuuhhh.

Voi kiitos! Ja sulle mä pystytän tätimuurin ja lähetän plussa-aaltoja ja keijupölyä ja...ja...ja....hei, mistä täältä saa niitä hempeitä välkkyviä kuvia, jotka näyttää siltä kun tiimari ois räjähtäny näytön päälle?

Ja ps. kannatan ehdottamasti että vauvakuumepalstan rinnalle perustetaan vaikka joku "perhesuunnittelu" tai ihan mikä tahansa muu palsta, jonne saa bänniä välittömästä listattuaan yli kolme raskausoiretta per kuukausi.

Kiitos :heart: :laugh: Toivottavasti päästään samaan plussajunaan tsihihihihii just siihen missä on se välkkyvä nalle veturina :heart:

Kannatan minäkin! ja bannia saisi myös jos käyttää kerrankin näitä jo aikaisemmin mainittuja lässynlääsanoja. Kiitos!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
*pissaa housuihin*

Mulla vähän samaa vaivaa mitä ap:lla. Mutta kyllä tuolta vauvakuumepuolelta sitten löytyi sellainen neutraalimpi vauvantekopino jossa itse huomasin viihytväni. Siinä on vaan sellanen vika, että tuollaiset pinot tahtoo välillä tippua, kun porukka ei ole siellä joka päivä ilmoittautumassa vaan keskustelu on hieman rennompaa =)

Jee tää on hyvä. Mua kans ärsyttää nää lässyn lässyn ihmiset jotka on tosiaan heti raskaana kun on istunut samalla penkillä miehen kaa!! Ja toinen mikä ärsyttää on se että heti kun on testi näyttänyt plussaa niin oi kun ollaan jo niin raskaana ja mitään ei voi tehdä!!! Enkä ole katkera tms vaan hei maalaisjärkikäteen!!!Nim. 5 vuotta kasta tehneet!!

muhahahahahahahahah!!!!!! *kahvit ruudulla*

Ehkä päivän paras ketju!! kiitos ap

:heart: :flower:

Miehen simpat oli suhkoht hyvät, määrä ja liikkuvuus normaali, sittiöistä parhaimman muotoisia on vaan parisen prosenttia, mutta ihan perinteisellä menetelmällä pitäisi kuitenkin raskauden alkaa.

ja sitä en tajuu että ruvetaan harrastaa seksiä kellon ja kalenterin kanssa.. ihmekkös ettei miestä sitten enää huvita kun tietää olevansa vain vauvantekokone, sen jälkeen seksi loppuu kuins einää.

Toivottavasti ei..

Onneksi minä palstailin tuolla lapsettomuuspuolella.
Olisihan mulle tullut vähintäänkin migreeni, tai epileptinen kohtaus niiden välkkyvalojen loisteessa.
Sori, oli pakko...

Alkuperäinen kirjoittaja hihii:
Jee tää on hyvä. Mua kans ärsyttää nää lässyn lässyn ihmiset jotka on tosiaan heti raskaana kun on istunut samalla penkillä miehen kaa!! Ja toinen mikä ärsyttää on se että heti kun on testi näyttänyt plussaa niin oi kun ollaan jo niin raskaana ja mitään ei voi tehdä!!! Enkä ole katkera tms vaan hei maalaisjärkikäteen!!!Nim. 5 vuotta kasta tehneet!!

ai et oo vai. :o

No ei se tarkoita et on katkera, jos ei tykkää tyylistä millä ihmiset puhuu ja miten hehkutetaan ja dramatisoidaan ja liioitellaan ja ja... Esim. mä aloitin tän ketjun, mut en kärsi lapsettomuudesta (toki sekin aikaa on aina vienyt, että ei ruiskaus ja pamaus meiningillä kuitenkaan ) ja miksi siis olisin katkera kenellekään...

Mä en vaan tykkää siitä ihkuraksupoksumeiningistä :)

Yhteistyössä