L
laiha pullukka
Vieras
töissä kahvitauolla oltiin isolla porukalla ja tuli puheeks jotenki lapset. mä sit 1 lapsen äitinä sanoin, et mun lapsi on ollu niin helppo et en uskalla tehdä toista jos onkin "vaikee" (tää oli kyl vaan heitto) et jos sit vaik parin vuoden päästä alkais miettiin sitä toista.. niin yks muija joka tasan tietää mun nimen eikä muuta, tokas et "aijaa mää luulin et sä oot raskaana kun oot noin pullee!" 
siinä meni muutamalla kollegalla kahvit väärään kurkkuun, oon 175cm pitkä ja painan 70kg. mul on litteä vatsa ja oli myös paita joka ei ollu mikään kaapu..
kyllä hiukan loukkas!!
ja vaikka joku luuliskin niin ja ajattelis et mä oon pullee, niin kannattaako sitä enää ääneen sanoa jos on jo sanottu et raskaana en ole...... argh.
siinä meni muutamalla kollegalla kahvit väärään kurkkuun, oon 175cm pitkä ja painan 70kg. mul on litteä vatsa ja oli myös paita joka ei ollu mikään kaapu..
kyllä hiukan loukkas!!
ja vaikka joku luuliskin niin ja ajattelis et mä oon pullee, niin kannattaako sitä enää ääneen sanoa jos on jo sanottu et raskaana en ole...... argh.