saan ryypätä koko viikon :p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja cieras:
pikku-akkakin menee sinne konsertiin, onks teil treffit?

ei oo treffejä mut eiköhän me törmätä siellä :D mä tosin aion olla aika naamat!

sä kuulostat viimeisessä lauseessa joltain 14 vee pojulta, joka on juuri saanut luvan pitää ensimmäiset kotibileensä ja juo mehua, koska isin viinoihin ei uskalla koskea, omia ei saa mutta esitettävä on että on ihan hirveässä kännissä. :whistle:

mutt oikeasti, onhan se hyvä että pojat saa äidiltä jo heti esimerkkiä niin ei tarvii teini-iässä sitt kavereiltaan matkia kun osaavat kaikki sopivien tilaisuuksien lausahdukset jo valmiiksi. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja cieras:
pikku-akkakin menee sinne konsertiin, onks teil treffit?

ei oo treffejä mut eiköhän me törmätä siellä :D mä tosin aion olla aika naamat!

sä kuulostat viimeisessä lauseessa joltain 14 vee pojulta, joka on juuri saanut luvan pitää ensimmäiset kotibileensä ja juo mehua, koska isin viinoihin ei uskalla koskea, omia ei saa mutta esitettävä on että on ihan hirveässä kännissä. :whistle:

mutt oikeasti, onhan se hyvä että pojat saa äidiltä jo heti esimerkkiä niin ei tarvii teini-iässä sitt kavereiltaan matkia kun osaavat kaikki sopivien tilaisuuksien lausahdukset jo valmiiksi. :saint:
jep, ihan miten vaan... nyt jo kolmatta päivää naamat... jatkoilla parhaillaan... ukko sammu äsken seksin jälkeen :p :xmas: :laugh: :kieh: huomenna lisää viinaa! kaikki mut nähneet, kuten pikku-akka perjantaina voi sitten kommata jos tahtoo :heart: itse en dimmu borgirin keikasta muista oikeesti mitään :headwall: :headwall: :headwall: |O |O

Yhteistyössä