saan ehkä avata sateenvarjon ja suojautua paskalta ja kiviltä, mut kehumpa nyt ruokaa mitä nopeeta väsäsin eilen ja oli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namnam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namnam

Vieras
PIRUN HYVÄÄ :D

kauhee krapula oli ja jotain piti saada väsättyä nopeeta, ostin atrian broilerin fileesuikaleita "pehmeän pippurinen" tjn, sit havaijin pata pussin ja mango-curry maustekastikkeen :D

muksut ja mies kehu ruuan maasta taivaaseen vaikkei meillä kauheen usein tollasia pöpellyksiä ole, toi kastike (tai oikeestaan tahna) anto hyvän säväyksen siihen :)

suosittelen!

se oli tollasta
000585710_002_165986_200.jpg

En pysty syömään tuota, koska saan niin voimakkaan mielleyhtymän erääseen kuolleeseen ihmiseen. On kuin syyllisyyttä nielisi. Sama juttu Nestle'n kevyt cappucinojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväähän se:
En pysty syömään tuota, koska saan niin voimakkaan mielleyhtymän erääseen kuolleeseen ihmiseen. On kuin syyllisyyttä nielisi. Sama juttu Nestle'n kevyt cappucinojen kanssa.

sä olet sairas

[QUOTE="jebou";24466532]Kuulostaa idylliseltä: krapulainen äiti kokkaa einespaskaa kakaroille ja juopolle äijälleen... great![/QUOTE]
No onpa joo tosi einestä.

Kiitos vinkistä! En ole koskaan kyseiseen kastikkeeseen törmännyt.

[QUOTE="jebou";24466532]Kuulostaa idylliseltä: krapulainen äiti kokkaa einespaskaa kakaroille ja juopolle äijälleen... great![/QUOTE]

mun ukko ei ollu viihteellä, vaan lasten kans kotona ;)

[QUOTE="vieras";24466552]No onpa joo tosi einestä.

Kiitos vinkistä! En ole koskaan kyseiseen kastikkeeseen törmännyt.[/QUOTE]

No mikä tuossa EI ollut einestä?? :O

Ompa kamalaa meillä syödään krapulassa pizzaa en edes vaivaudu kokkaamaan kenellekkään :D

[QUOTE="mamma";24466602]Ompa kamalaa meillä syödään krapulassa pizzaa en edes vaivaudu kokkaamaan kenellekkään :D[/QUOTE]

meillä mies jättää kokkaamisen mulle ihan suosiolla :D ne oli hakenu illalla jo pitsaa ja olisin ite sitä halunnu eilen mut ne ei halunnu. ei paljo jääny vaihtoehtoja ;)

mut joo, einespaskaa tai ei, nälkä lähti ja se tais olla pääasia. teen toistekki. laitan vaan vähempi vettä (7dl kuuluu) ja lurautan viel kermaa sekaan :p

tänään jauhelihakastike ja pottuja. Ei, ei ole omasta maasta eikä itse teurastettua ja jauhettua nautaa.

[QUOTE="jebou";24466595]No mikä tuossa EI ollut einestä?? :O[/QUOTE]

Eineksiä ovat valmisruuat, esim. maksalaatikko, karjalanpiirakat jne..
Tuossa Ap:n ruuassa ei nyt eineksiä pahemmin ollut

Eineksiä ovat valmisruuat, esim. maksalaatikko, karjalanpiirakat jne..
Tuossa Ap:n ruuassa ei nyt eineksiä pahemmin ollut

kaikkihan tällä palstalla on, jos ei ole itselypsettyä maitoa omista lehmistä, itse kasvatettuja ja nyljettyjä elukoita, salaateista nyt puhumattakaan. kunnon palstamamma metsästää vaikka ruuan perheelle ettei tarvii einespaskoja perheelle laittaa. kukaan kunnon palstamamma ei osta edes leipää kaupasta, nekin tehdään alusta loppuun itse. ;)

[QUOTE="vieras";24467101]Kyllähän toi on einestä alusta loppuun, valmiiksi marinoitu kana, pussipata-aines ja sitten tollainen kastike. Mikä osa siitä oli itse valmistettua?[/QUOTE]

Eipä ne itsestään kattilaan ja pannulle mene ;)

Piku: s-marketista ostin, siinä ketsuppien lähellä oli. mutta varmasti on k-kaupoissakin!

Mahtoi ap:n ruuassa olla paljon suolaa ja lisäaineita: valmis Havaijin-patapussi (täynnä suolaa ja lisäaineita), marinoidut broilerit (suolaa ja lisäaineita) ja tuo valmissoossi (ei varmaan tarvitse toistaa mitä siinä on). Huh.

Mutta hyvä kun maistui...

[QUOTE="Tuikku";24467137]Mahtoi ap:n ruuassa olla paljon suolaa ja lisäaineita: valmis Havaijin-patapussi (täynnä suolaa ja lisäaineita), marinoidut broilerit (suolaa ja lisäaineita) ja tuo valmissoossi (ei varmaan tarvitse toistaa mitä siinä on). Huh.

Mutta hyvä kun maistui...[/QUOTE]

No mä aion tuota kokeilla mutta teen niin että ostan ton tahnan lisäksi marinoimattomia suikaleita, rakettispaghettia ja he-ma-pa-pusseja. Lisään sitten vähän kaapista mausteita maun mukaan. On varmaan tosi hyvää!! Voi ihan omaa järkeäkin käyttää jos aloituksessa mainitut aineet itseä innosta.. =)

[QUOTE="Tuikku";24467137]Mahtoi ap:n ruuassa olla paljon suolaa ja lisäaineita: valmis Havaijin-patapussi (täynnä suolaa ja lisäaineita), marinoidut broilerit (suolaa ja lisäaineita) ja tuo valmissoossi (ei varmaan tarvitse toistaa mitä siinä on). Huh.

Mutta hyvä kun maistui...[/QUOTE]

Krapulassa nyt täytyy saada suolasta. Eipä sitä joka päivä ole kohmelossa.

Mango-currykastike löysi tiensä meidänkin ostoslistalle :)

Mikä ap:n tekosista nyt oli se suurin synti?
Viihteellä käynti? Krapula? Einekset? Ihme tekopyhää touhua täällä taas :headwall: Naama irvessä oksua pidätellen sitä olis pitänyt raastaa, pilkkoa, paloitella, keittää, paistaa, vääntää ja kääntää ruoat perheelle. Käy myös katumusharjoituksesta kun aamuvarhain dagenefterissä lähtee pellolle perunoita kuokkimaan. Nih!

Mango-currykastike löysi tiensä meidänkin ostoslistalle :)

Mikä ap:n tekosista nyt oli se suurin synti?
Viihteellä käynti? Krapula? Einekset? Ihme tekopyhää touhua täällä taas :headwall: Naama irvessä oksua pidätellen sitä olis pitänyt raastaa, pilkkoa, paloitella, keittää, paistaa, vääntää ja kääntää ruoat perheelle. Käy myös katumusharjoituksesta kun aamuvarhain dagenefterissä lähtee pellolle perunoita kuokkimaan. Nih!

:D :D :D

Yhteistyössä