S
siis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Surku:Minulle jäi taas tänä iltana lasten 2v4kk ja 5kk nukutus... tuloksena, että vauva huutaa sylissä, sitä ei voi laskea alas esikoisen nukutuksen ajaksi, koska muuten puklaa iltapuuron ulos (refluksi).
Esikoinen joutui siis pukemaan itse yövaipan, yöpuvun, menemään sänkyyn ja vetämään peiton päälle, ilman satua ja hampaat pesemättä. Minun piti vielä aika vihaisesti komentaa, että asiat oikeesti tapahtui.
Säälittää se pieni, nyt on ihan hirvee paskamutsimorkkis, tekisi mennä herättää tyttö ja halaamaan... Se on raukka jo oppinut, että kiukuttelu tässä asiassa ei kannata, joten nukahti hiljaa yksin omaan huoneeseen. Mistä minä tiedän, miten paha mieli sille jäi![]()
hyvä äiti olet. mieti mitä moni muu lapsi kokee. välinpitämättömyyttä, väkivaltaa jne.
Kaksi lasta on jo kovaa työtä. sitä väsyy eikä jaksa olla täydellinen. kuten yhdelle.
huomenna parempi päivä.
Minusta ap:n käytös on nimenomaan välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa. Itse ap sanoi, että tämä sama toistuu usein. Ei tuon ikäinen lapsi osaa ajatella, mikä on todellinen syy äidin käytökseen ja ärjymiseen. Se syyttää pieni reppana itseään.
no tarkoitin että ap :n käytös todennäköisesti johtuu väsymyksestä. kun taas on äitejä, jotka ovat ilkeitä omille lapsilleen vaikka elämä olisi jo helpompaakin.