V
vierailija
Vieras
Vai provoksi taas luullaan. Kaikki ei ole provoa vaikka niin haluatte uskotella.
No menehän nyt siitä paistelemaan sitä laadukasta sikanautajauhelihaa päivälliseksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vai provoksi taas luullaan. Kaikki ei ole provoa vaikka niin haluatte uskotella.
Mitä sitten? Mistä sinä tiedät missä tällä hetkellä olen sen veneen kanssa? Meillä ainakin on tapana välillä nousta maihinkin.
Laadukas tapahtuma... kerro yksikin sellainen, niin mä näytän sulle valehtelijan. Kaikki tapahtumat ympäri maailman on laaduttomia. Laatua saa vain ostamalla vaikkapa Hiltonista huoneen. Äläkä takerru lillukanvarsiin.
Jaa, mä olen ollut monissa kivoissa ilmaistapahtumissa maailmalla, ja kuten sanottu, kuka mitäkin pitää laatuna. Jos tapahtumasta jää hyvä mieli, niin kaipa se silloin on "laadukas".
Olen myös yöpynyt kalliissa hotellihuoneissa ja silti on ilmennyt puutteita, rahasta huolimatta.
Jep! Vaikka jos bogoo Flow-festareilla Ms.Luyrynin tahtiin... joo älä kysy kuka... mutta varmasti on silloin tosi kivaa. Vielä kun polttaa jointin siihen alle, niin kivemmaksi se muuttuu.
Nää on näitä.
Kuinka voit itse nauttia veneilystä jos jatkuvasti murehdit miten toinen elää, kaikki kun eivät myöskään tykkää veneilystä. Itse esim, en pidä Suomessa veneillä yhtään, paitsi kalastelusta pidän ja lähteä venellä tätä tekemään. Mutta lomilla kyllä, melko aina vuokratu joko kuskin kanssa veneily tai menen veneilemään missä monta ihmistä se on esim Venetsia, Saint Tropezissa taas olisi kiva jos oma vene olisi niin pääse paikasta toiseen nopeammin ja tyylillä.Mitä sitten? Mistä sinä tiedät missä tällä hetkellä olen sen veneen kanssa? Meillä ainakin on tapana välillä nousta maihinkin.
En tiedä, mikä sellainen tapahtuma on. Kuulostaa siltä, ettei olisi minun makuuni. Mutta onneksi on vapaus valita![]()
Kuinka voit itse nauttia veneilystä jos jatkuvasti murehdit miten toinen elää, kaikki kun eivät myöskään tykkää veneilystä. Itse esim, en pidä Suomessa veneillä yhtään, paitsi kalastelusta pidän ja lähteä venellä tätä tekemään. Mutta lomilla kyllä, melko aina vuokratu joko kuskin kanssa veneily tai menen veneilemään missä monta ihmistä se on esim Venetsia, Saint Tropezissa taas olisi kiva jos oma vene olisi niin pääse paikasta toiseen nopeammin ja tyylillä.
Tämä on niin totta, mua enemmän tälläiset tapahtumat ahdistaa, itse tykkään itselle tapahtumia järjestä tai sellaiset lomat mistä itse pidän ja missä monta ihmistä ei mua häiritse kun olen muutenkin päivittäin ihmisten kanssa, jopa shoppailu jos teen niin aina yhden myyjän kanssa omalla penkillä ja pöydällä, missä muut eivät häiritse.Laadukas tapahtuma... kerro yksikin sellainen, niin mä näytän sulle valehtelijan. Kaikki tapahtumat ympäri maailman on laaduttomia. Laatua saa vain ostamalla vaikkapa Hiltonista huoneen. Äläkä takerru lillukanvarsiin.
Mä olen veneilyt tarpeeks paljon jo Suomessa, nykyään ei ole mun juttu.
Mä rakastan veneilyä Suomessa, kun olen siihen pienestä pitäen tottunut mutta myös mainitsemissasi paikoissa se on kivaa ja toki hyvin erilaista, kokeiltu on.
Google tietää sen mitä sinä et. Vinkki. Mutta pysytäänkö aiheessa, vai alkoiko jo ahdistamaan?
Mä olen veneilyt tarpeeks paljon jo Suomessa, nykyään ei ole mun juttu.
Jospa minua ei kiinnosta tietää, mikä se on
Miksi ja mikä alkaisi ahdistamaan? Tuolla blogissa on muuten tosi herkullisia ruokavinkkejä, joten kiitos! Olen innokas ruoanlaittaja, mutta otan aina mielelläni vastaan uusia vinkkejä.
Niin mitä laadukasta aiot tänään valmistaa perheellesi? Vai savustaako mies juuri pyydettyjä ahvenia?![]()
Jos ei kiinnosta, ei kannata keskustella. Hiljaisuus on sinulle hyveKannattaa tietää mistä puhuu, tai olla vaiti. Näin sooon.
Tänään ajattelin savustaa somalin. Pistän pönttöhön, vähän suolaa ja pippuria päälle ja leikkaan tuoreeltaan viipaleiksi lautaselle. Maistuu kanalle.
Jos ei kiinnosta, ei kannata keskustella. Hiljaisuus on sinulle hyveKannattaa tietää mistä puhuu, tai olla vaiti. Näin sooon.
Tänään ajattelin savustaa somalin. Pistän pönttöhön, vähän suolaa ja pippuria päälle ja leikkaan tuoreeltaan viipaleiksi lautaselle. Maistuu kanalle.
Ei kiinnostanut kyseinen tapahtuma. No se on kyllä totta, että sinun kanssasi keskustelu ei ole kovin - noh, laadukasta.
Sääliäni en sinuun kuitenkaan tuhlaa.
Tuolla blogissa on muuten tosi herkullisia ruokavinkkejä
Se kyseinen tapahtumahan tässä oli jutun juuri ja ydin. Hyvin solet kartalla.
Niinpäs oli ja ei musta mitenkään "köyhää" menoa muutenkaan. Mä veikkaan et toi ap on vaan kade kun itellä ei oo kivaa ja keksii tarinoita.
Ei ole mielestäsi köyhää menoa, jos on vaan 15 e rahaa tai asun hinta on 8 e. Kyllä se kertoo jo köyhyydestä, enkä ymmärrä miten kyseinen bloggaaja voi olla ylpeä moisesta.
Eipä sillä mitään päässyt tekemään.Niin, kyseessähän oli kokeilu, mitä kaikkea voi pienellä rahasummalla saada aikaan ja tehdä.
Esimerkiksi kukkakaalinlehdet ja porkkanan naatit.
ap
Jos sen linkkaan niin sitten poistuu keskustelu.
ap